تامین مالی یک هزار میلیارد تومانی پروژه‌ها از طریق ابزارهای نوین مالی درسال ۹۹

مدیرعامل جدید هلدینگ ماهان خبر داد؛

مراسم تودیع صادق جاهد خطیبی مدیرعامل سابق و معارفه ابراهیم صادقی مدیرعامل جدید شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، با حضور ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل جدید شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: تمام برنامه ها و طرح های توسعه هلدینگ ماهان مطابق با سیاست های گروه مالی گردشگری به پیش خواهد رفت.

ابراهیم صادقی در این مراسم گفت: یکی از سیاست های این شرکت در سال جاری، پیشبرد برنامه های توسعه و تامین مالی 1000 میلیارد تومانی از طریق ابزارهای نوین مالی برای اجرای طرح ها خواهد بود.

وی بر لزوم هماهنگی بخش های فنی و مالی در هلدینگ ماهان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تلاش همه مدیران و کارکنان بتوانیم در بخش معدن به یکی از پنج شرکت برتر تبدیل شویم.

قائم مقام گروه مالی گردشگری نیز در این مراسم گفت: شرکت های تابعه باید با سرعت، دقت و همفکری  و هماهنگی، زیرنظر هلدینگ های مربوطه کارها را به خوبی به پیش ببرند تا سرمایه گذاری ها به نتیجه مطلوبی برسد.

ابراهیم جهانگیری افزود: مجموعه توانمند گروه مالی گردشگری تاثیرات مثبتی در جامه داشته به طوری که تاکنون برای بیش از 10 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است؛ لذا مدیران هلدینگ ها و شرکت های تابعه باید برای رشد و ارتقاء فعالیت ها بیش از پیش تلاش کنند.

وی تصریح کرد: گروه مالی گردشگری همواره از هلدینگ ها و شرکت های متبوع آنها حمایت های لازم را داشته و لذا انتظار می رود همه مجموعه های وابسته ، سیاست های گروه مالی گردشگری را به دقت انجام دهند و مسیرهای رو به رشد در واحدها را به خوبی به پیش ببرند.

جهانگیری خواستار نگاه بلندمدت همه شرکت های تابعه شد و ادامه داد: هلدینگ ماهان می تواند حضور موثرتر خود را با توان بالاتر نشان دهد و هم در بخش صنعت و هم بخش معدن به رشدهای بالاتری دست پیدا کند.

صادق جاهد خطیبی مدیرعامل سابق هلدینگ ماهان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد یک سال اخیر این شرکت را بیان کرد.

شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان (سهامی عام) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور فعالیت می کند.

 

روابط عمومی گروه مالی گردشگری

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  ⁄    =  31