اسکندریون جایگزین حامد منصوری در آپ شد

رئیس هیات مدیره آپ گفت: حامد منصوری مدیرعامل آپ بعد از ۹ سال بدلیل مشکلات شخصی از این سمت کناره گیری کرد و محمدرضا اسکندریون معاون عملیات آپ به‌عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهدی شهیدی رئیس هیات‌مدیره آپ امروز با حضور در یک نشست خبری اظهارداشت: احراز هویت غیرحضوری به زودی توسط آپ ارائه می‌شود و تمام کاربران اپلیکیشن آپ از این سرویس بهره مند خواهند شد و امیدواریم که بتوانیم از این سرویس علاوه بر بازار سرمایه در افتتاح حساب های بانکی و سایر سرویس‌ها هم استفاده نماییم.

شهیدی همچنین با اشاره به سرویس مارکت‌پلیس‌ آپ در خصوص فرایند اعتمادسازی خریداران از این بازار گفت: روش ما این هست پولی که از مشتری گرفته می‌شود نزد آپ می‌ماند و ۲۱ روز بعد از تحویل محصول به خریدار، پول به فروشنده پرداخت می‌شود.

رئیس هیات‌مدیره آسان پرداخت از اعمال یک پروتکل کارمزدی روی پرداخت‌های مبتنی بر کیوآر به زودی در شبکه پرداخت کیوآر این شرکت خبر داد و گفت: از سمت کاربر معمولی تغییری وجود نخواهد داشت ولی از سمت صاحبان کیف پول تجاری این موضوع اعمال خواهد شد.

شهیدی در پایان گفت: در پایان هم باید بگویم بعد از ۹ سال مدیرعامل آپ عوض می‌شود و محمدرضا اسکندریون معاون عملیات آپ به‌عنوان مدیرعامل جدید آپ انتخاب شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5