تمدید مهلت ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه تا ۲۵ تیر

با تصمیم ستاد برگزاری روز ملی صادرات انجام شد

معاونت کسب‌وکار اتاق ایران اعلام کرد: پیرو درخواست صادرکنندگان و با تصمیم ستاد برگزاری روز ملی صادرات، مهلت ثبت‌نام صادرکنندگان متقاضی حضور در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه ملی تا پایان روز چهارشنبه آینده، ۲۵ تیرماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به واسطه درخواست صادرکنندگان متقاضی حضور در فرایند انتخاب صادرکننده نمونه ملی، ستاد برگزاری روز ملی صادرات مستقر در اتاق ایران اعلام کرد فرصت ثبت نام در این رویداد ملی را به مدت ۵ روز تمدید خواهد کرد.

از امسال، اتاق ایران به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور، متولی برگزاری مراسم روز ملی صادرات و فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی است و بر همین اساس، طبق فراخوانی که پیش‌ازاین از سوی معاونت کسب‌وکار اتاق ایران منتشر شد، ثبت‌نام رسمی صادرکنندگان در این مراسم در دستور کار قرار گرفت.

در فراخوان اولیه، مهلت ثبت‌نام متقاضیان حضور و همکاری در این رویداد ملی از ۷ تا ۲۰ تیرماه اعلام شده بود؛ اما به‌واسطه درخواست صادرکنندگان برای تمدید این مهلت، ستاد برگزاری روز ملی صادرات با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید ۵ روزه این مهلت خبر داد.

بر اساس اطلاعیه ستاد برگزاری روز ملی صادرات، صادرکنندگان برای حضور در فرایند انتخاب صادرکننده نمونه ملی، تا پایان روز چهارشنبه آینده، ۲۵ تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه روز ملی صادرات نسبت به تکمیل آنلاین فرم ثبت‌نام در گروه‌های کالایی یا خدماتی اقدام کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  17  =  20