افزودن پیام‌های تبلیغاتی مبنی‌بر پوشیدن ماسک به اینستاگرام و فیسبوک

اینستاگرام و فیسبوک از امروز بنرهایی تبلیغی به پلتفرم‌هایشان می‌افزایند که کاربران را به پوشیدن ماسک تشویق می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فیسبوک رسما اعلام کرد پیام‌هایی تبلیغاتی مبنی‌بر پوشیدن ماسک به اینستاگرام و فیسبوک می‌افزاید و تلاش می‌کند با تشویق کاربرانش به این کار، از روند رو‌به‌رشد گسترش ویروس کووید ۱۹ جلوگیری کند.

این پیام‌ها در فیسبوک در بالای فید اخبار و در اینستاگرام، بالاتر از فید اصلی به‌نمایش در‌می‌آیند.

کاربران می‌توانند ازطریق این بنرها، تازه‌ترین اخبار و اطلاعات مراکز کنترل و پیشگیری بیماری را به‌دست آورند و مستقیما از شبکه‌ی اجتماعی مختص اخبار و اطلاعات ویروس کووید ۱۹ استفاده کنند.

محتوای بنر فیسبوک از این قرار است:

    با استفاده از ماسک صورت از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کنید. وقتی خارج از خانه هستید، حتما با ماسک، دهان و بینی خود را بپوشانید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به cdc.gov یا مرکز اطلاعات کووید ۱۹ مراجعه کنید.

با کمی تفاوت و تقریبا مشابه همین متن در پیام اینستاگرام نیز تکرار شده است.

این‌طور به‌نظر می‌رسد که اضافه‌شدن بنرهای تبلیغاتی یادشده پاسخ روشن فیسبوک به انتقادهایی باشد که این شبکه‌ی اجتماعی را به ارائه‌ی اطلاعات نادرست درباره‌ بیماری کرونا و زدن ماسک متهم می‌کرد.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها موسوم به CDC که زیرنظر وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند، لزوم زدن ماسک را در مکان‌های عمومی، به‌خصوص در مکان‌هایی که امکان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی وجود ندارد، به‌عنوان تنها روش برای پیشگیری از سرایت بیماری معرفی کرده است.

این بنرها با رویکرد بهداشتی از امروز در بخش بالای اپلیکیشن‌های فیسبوک و اینستاگرام به‌نمایش درمی‌آید و کاربران می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند.

با گسترش روزافزون شمار مبتلایان به کرونا و تلفات ناشی از همه‌گیری این بیماری در سراسر آمریکا، اپل نیز تصمیم گرفت تعدادی از فروشگاه‌های عرضه‌ی محصولات خود را در مناطق پرخطر مجددا تعطیل کند. فروشگاه‌های اپل از اول ژوئیه (۱۲ خرداد) بازگشایی شده بودند که براساس این تصمیم، تعداد ۵۰ فروشگاه باردیگر تعطیل شده‌اند.

 

 

منبع: زومیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10