حمایت گروه بهسازان فردا از رویداد چالش برنامه‌نویسی

پنجمین دوره مسابقات چالش برنامه نویسی ICT Challenge 5)) با حمایت گروه بهسازان فردا در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رویداد Programming Challenge با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف  به تاریخ 12 و 13 تیر ماه و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

در این مسابقات  که گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا از حامیان اصلی آن است  66 تیم و بیش از 200 نفر از نخبگان برنامه نویسی کشور حضور دارند.

هدف اصلی این رویداد ها شناسایی برنامه نویسان و تیم های توانمند در کسب و کار های مبتنی برICT  و اتصال آنها به بازار کار می باشد.

سرعت و شتاب تغییرات، عاملی برای تخصصی شدن زیرساخت های حوزه بانکداری

محمدهادی شالباف، رئیس مرکز نوآوری بهسازان فردا در ادامه این رویداد نیاز به نیروهای متخصص برای پاسخگویی به نیازهای این حوزه را عاملی برای حمایت مادی و تخصصی مجموعه بهسازان فردا معرفی کرد.

شالباف ابراز امیدواری کرد داورهایی که از طرف این مجموعه در مسابقه حضور یافته اند بتوانند در تببین نیازها و ارائه مطالب کاربردی اثرگذار باشند.

وی در خصوص هلدینگ بهسازان فردا گفت: ما رویکرد تحول دیجیتال را دنبال خواهیم کرد و نسل جدید بانکداری را در آینده شاهد خواهیم بود.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  14