اعطای تسهیلات به دارندگان دستگاه‌های کارت خوان (POS) بانک گردشگری

بانک گردشگری با هدف کمک به صاحبان کسب و کار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش (POS) متصل به حساب بانک گردشگری اقدام کرده‌اند؛ بسته ارزش ویژه‌ای به منظور قدردانی و اعطای امتیاز به این گروه از مشتریان فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این بسته با ارائه خدمات و مشوق‌های لازم تلاش شده این گروه از صاحبان کسب و کار نسبت به مشتریان دیگر بانک‌ها از خدمات ارزنده تسهیلاتی و تخفیفی بهره‌مند شوند.
 
شیوه و دوره امتیازگیری:

دارندگان دستگاه کارتخوان بانک گردشگری می توانند به روش های ذیل به جمع آوری امتیاز پرداخته و از خدمات تسهیلاتی و غیر تسهیلاتی ویژه این طرح بهره مند شوند:
پذیرندگان می توانند به ازای هر ده میلیون ریال ماندگاری ماهانه سپرده جاری و یا بیست میلیون ریال ماندگاری موجودی ماهانه سپرده کوتاه مدت متصل به دستگاه کارتخوان خود یک امتیاز دریافت نمایند. دوره امتیازگیری طرح ها شش ماه است و پس از آن پذیرندگان این امکان را خواهند داشت تا به مدت شش ماه از امتیازات کسب شده خود بهره‌برداری نمایند.
 
خدمات بسته پایانه گردشگری

خدمات تسهیلاتی:
تسهیلات قابل‌اعطا به مشتریان در ازای امتیازهای کسب‌شده به شرح ذیل است:
به ازای هر صد امتیاز سیصد میلیون ریال تسهیلات با دوره بازپرداخت دوازده ماهه
ملاحظات مربوط به فرایند دریافت تسهیلات:
مبلغ تسهیلات مشتری متناسب با ضریبی از امتیاز کسب‌شده می‌تواند افزایش یا کاهش یابد.
امتیازهای کسب‌شده توسط مشتریان قابل‌انتقال به سایر مشتریان می‌باشد.
مجتمع‌های تجاری و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند از امتیازات تجمیعی برای واحدهای تجاری حاضر در مجتمع (دارنده پایانه فروشگاهی بانک) استفاده کرده و با ارسال فهرست مشتریان مشمول به شعبه، آنها را برای دریافت تسهیلات معرفی نمایند.

خدمات غیر تسهیلاتی:

مشتریان می توانند به ازای هر امتیاز کسب شده در حساب جاری پنجاه هزار ریال و در حساب کوتاه مدت سی هزار ریال از خدمات تخفیفی مراکز طرف قرارداد بانک گردشگری مانند خدمات بیمه، صرافی، لیزینگ، کارگزاری، هتل ها، آژانس های مسافرتی و… استفاده نمایند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک گردشگری و وب سایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 23950 تماس حاصل نمایید.
 
  دریافت فایل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  −    =  16