تفاهم‌نامه همکاری ایران کیش با شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

شرکت آبفای استان گیلان با ایران کیش تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این تفاهنامه با حضور سید محسن حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان و پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش در راستای توسعه زیر ساخت های آب و فاضلاب استان به امضا رسید.

سید محسن حسینی با بیان اینکه این شرکت نیاز دارد تا به روش بسیار راحت اطلاعات مالی قبوض را به مشترکین منتقل و شرایطی برای مردم فراهم کند که آنها بتوانند قبوض خودشان را به سادگی پرداخت نمایند گفت: ما وظیفه داریم تا ساده ترین راه ها را اختیار مردم قرار دهیم، درتفاهمنامه با ایران کیش به دنبال این هستیم تا بتوانیم بستر مالی مورد نیاز ارتباط با مردم را فراهم کنیم با توجه به امکانات بسیار خوبی که در نرم افزار پات دیده شده است ازاین اپلیکشین استفاده خواهیم کرد.

حسینی افزود: پات به عنوان یک نرم افزار روان می تواند امکانات اشتراک گیری را فراهم و مشترکین بیشتری را وارد نرم افزار کند، نوید یک همکاری بسیار خوب با ایران کیش را میدهم.

مدیرعامل و رئیس هیت مدیره شرکت آبفای گیلان گفت: قرار است از طریق پات یک لینک ارتباطی با مشترکین خودمان برقرار می کنیم، تا اطلاعات قبوض خود را دریافت از سوابق آن آگاهی یافته و به پرداختش اقدام کنند. تسهیل در فرایند پرداخت توسط این اپلیکیشن انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت های آب و فاضلاب استان های مختلف شرکت های مستقلی هستند اما تمامی این شرکت ها ارتباطاتی از لحاظ مهندسی با یکدیگر دارند، اظهارداشت: روش های متفاوتی که شرکت های استانی استفاده می کنند در همایش مدیران ارشد بیان و مزایای آن تشریح می شود، این موضوع مارا ترغیب می کند تا باقی استان ها نیز ازاین مسئله استفاده کنند، ممکن است از سوی ما نیاز نباشد تا تبلیغ زیادی برای این نرم افزار کنیم، چون نرم افزارهای کاربردی راه خودشان را خودشان باز می کنند.حسینی با بیان اینکه در استان گیلان چیزی نزدیک به یک میلیون مشترک خانواروجود دارد درباره نحوه اطلاع رسانی پیرامون ایجاد چنین امکانی در پات از سوی آبفا گفت: قطعا بعد از طی مراحل لازم ، از طریق شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دراینباره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

روابط عمومی ایران کیش

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  40