مایکروسافت تبلیغات در فیسبوک را متوقف می‌کند

مایکروسافت اعلام کرده تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام را به طور جهانی متوقف می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از دیجیتال ترندز، مایکروسافت تبلیغات خود در فیسبوک و اینستاگرام را متوقف کرده است.

البته این شرکت از ماه گذشته تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی مذکور را در آمریکا متوقف کرده بود، اما اکنون منع تبلیغات را به سراسر جهان گسترش داده است.

کریس کاپوسلا مدیر ارشد بخش بازاریابی مایکروسافت در پستی در این باره نوشت: با توجه به نگرانی هایی که در ماه می برایمان به وجود آمد، بودجه های تبلیغات رسانه ای در فیسبوک و اینستاگرام در آمریکا را تعلیق کردیم. اکنون کل بودجه تبلیغاتی در این پلتفرم در سراسر جهان تعلیق شده است.

البته کاپوسلا اعلام کرده بود مایکروسافت با فیسبوک و اینستاگرام در تماس بوده تا اقداماتی برای از سرگیری تبلیغات در این شبکه های اجتماعی انجام شود.

او در بخش دیگری از پست خود نوشت: زمانبندی از سرگیری تبلیغات رسانه ای به اقدامات مثبتی که فیسبوک انجام می دهد، وابسته است، اما من پیش بینی می کنم این روند تا ماه آگوست ادامه یابد.

اقدام مایکروسافت برای بایکوت فیسبوک قبل از کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید» انجام شده بود. این کمپین  از شرکت های بزرگ می خواهد تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام را متوقف کنند. کمپین مذکور در واکنش به شیوه برخورد این پلتفرم درباره پست دونالد ترامپ درباره اعتراضات رنگین پوستان به مرگ یک سیاهپوست در نتیجه خشونت پلیس به وجود آمد.

اکنون این کمپین بسیار گسترده شده و شرکت های بزرگی مانند آنلیور و وریزون نیز به آن پیوسته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −  38  =