مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش برگزار و مهندس سید محمدسعید طباطبایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مهندس ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌ها مهندس دهقان در زمان تصدی مدیریت شرکت، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

وی رشد و توسعه شرکت‌ طی چند سال گذشته را مرهون زحمات و تلاش‌های مهندس دهقان و همکاران ایشان در شرکت دانست و اظهار کرد: هم اکنون نگاه ویژه‌ای به شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش داریم و انتظارات از این شرکت بالاست چرا که به عنوان یکی از شرکت‌های استراتژیک مجموعه مورد توجه است.

مهندس نجفی با اشاره به انتصاب مهندس طباطبایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت تصریح کرد: ایشان از مدیران جوان و متخصص شرکت خدمات انفورماتیک هستند و با توانی که از ایشان سراغ داریم حتما شرکت را در مسیر تعالی و موفقیت قرار خواهند داد.

در ادامه این مراسم مهندس سیدکاظم دهقان در اظهاراتی موفقیت‌های حاصل شده در شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش را مرهون تلاش‌های هیات مدیره، مدیران و کارکنان شرکت و به ویژه همراهی‌های مدیران شرکت خدمات انفورماتیک دانست و گفت: این شرکت اکنون به همت مختصصان جوان و تلاشگر خود روی ریل پیشرفت قرار گرفته است و قطعا می‌تواند نقش آفرینی بیشتری در ساختار زیست‌بوم فناوری‌های نوین بانکی طی سال‌های پیش رو داشته باشد.

وی افزود: کارشناسان و نیروهای بسیار توانمند و دلسوزی که اکنون با خلاقیت و تلاش مدیریت و راهبری سامانه‌ها و محصولات شرکت را برعهده دارند به جرات می‌توان گفت که بزرگترین سرمایه شرکت هستند و من صادقانه از همه این عزیزان تشکر کرده و به دورانی که در این مجموعه بودم، افتخار می‌کنم.

مهندس طباطبایی نیز ضمن تقدیر از زحمات مهندس دهقان، هیات مدیره شرکت و مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ابراز امیدواری کرد که این شرکت در آینده همچنان بر ریل موفقیت گام بردارد.

مهندس طباطبایی پیش از این عضو هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش بود. مهندس دهقان نیز پس از چهار سال مدیریت در این شرکت، چندی پیش مدیرعامل شرکت شاپرک شد.

همچنین در این مراسم مهندس علی سیفی به عنوان عضو جدید هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش معرفی شد.

 

منبع: روابط عمومی انفورماتیک نوین کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =