برگزاری آنلاین گراف‌دی با محوریت کرونا

با حضور معاون راهبرد و فناوری گروه بهسازان فردا صورت می‌گیرد؛

دومین گرد‌همایی گراف‌دی به صورت آنلاین و با محوریت کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، گراف‌دی رویدادی در حوزه روابط‌عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند.

در بخش پنل، امیر رضا لیلازی معاون راهبرد و فناوری در گروه بهسازان فردا، دکتر جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، مهندس علیمحمدی مدیر حوزه ریاست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران و دکتر زهرا اجاق عضو هیات علمی پژوهشکده ارتباطات به بحث و تبادل نظر درباره نحوه اطلاع‌رسانی درست در موضوع کرونا می‌پردازند.

امیر رضا لیلازی، کارشناس ارشد نرم افزار از دانشگاه شریف، معاون راهبرد و فناوری هلدینگ بهسازان فرداست که در سوابق خود مدیر ارشد توسعه سیستم‌های بانکداری کاسپین و مدیر تحقیق و توسعه تجارت الکترونیک پارسیان را دارد.

در پنل گفت‌وگو، سعید کریمی هم‌بنیانگذار گراف‌دی و دکتر احمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص «روابط عمومی و رسانه در پساکرونا» و ارائه راهکارهای عملی در جهت آمادگی مردم و همچنین مستندسازی رویدادها تبادل نظر خواهند کرد.

دو کارگاه تخصصی هم برگزار خواهد شد. یک کارگاه با محوریت تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و دیگر با عنوان خبرنویسی به سبک رویتزر.

از جمله بخش‌های رویداد، انتقال تجربه (روایت تجربه‌های کاربردی و شنیدنی از تصمیم‌ها، استراتژی‌ها و هجمه‌ها)، آموزش (آموزش موضوعات و مباحث مورد نیاز متخصصان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه)، شبکه‌سازی (ارتباط و تعامل حضوری با مدیران، متخصصان و فعالان حوزه روابط‌عمومی و رسانه) و گفت‌وگو (گپ و گفت به‌منظور بررسی چالش‌های روابط‌عمومی و رسانه با حضور متخصصان و فعالان) است.

شرکت در کارگاه‌های تخصصی این رویداد با دریافت گواهینامه مجتمع آموزش فنی و حرفه ای بامداد همراه است.

اشتراک‌گذاری و انتقالِ تجربه‌های ناب، به‌دست آوردنِ دانش و راهکارهای علمی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی، شبکه‌‌سازی برای تعاملِ هدف‌مند و مطلوب میانِ فعالان و دانشجویان، تلاش برای دست‌یابی به تفاهم و یکسان‌‌سازی ادبیات از مهم‌ترین اهدافی‌ست که در گراف‌دی دنبال می‌شود. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  5