دلار به کانال ۱۸هزار تومان برگشت

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۴/۰۵

در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۸۱۳ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در بازار آزاد قیمت طلای 18 عیار هر گرم 813 هزار تومان، قیمت دلار 19 هزار و 100 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 8 میلیون و 250 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 8 میلیون و 100 هزار تومان است.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 330 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 430 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 230 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 813 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار یک میلیون و 85 هزار تومان و هر مثقال طلا 3 میلیون و 520 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1766 دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما باوجود افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می گویند که قیمت ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

 افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  البته دیروز قیمت دلار در بازار آزاد شاهد ریزش قیمت ها و بازگشت دلار از کانال 20 هزار تومان به 19 هزار تومان بود.

برهمین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار 19 هزار و 200 تومان، یورو 22 هزار و 200 تومان و درهم امارات 5 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خرید و فروش دلار و یورو را نسبت به دیروز کاهش داده اند، قیمت دلار در صرافی های بانکی که با افزایش قیمت ها در بازار وارد کانال 19 هزار تومانی شده بود، از صبح امروز به کانال 18 هزار تومان بازگشته است.

برهمین اساس در این صرافی‌ها قیمت دلار برای فروش 18 هزار و 950 تومان اعلام شده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 18 هزار و 900  تومان خریداری می‌کنند، همچنین طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش نسبت به روز کاری قبل 21 هزار و 50 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 21 هزار تومان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  64