طرح «نشاط رفاه» ویژه حمایت از شرکت های خدماتی و بازرگانی

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از شرکت های خدماتی و بازرگانی و ایجاد اشتغال، طرح “نشاط رفاه” را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان و بهره گیری بیشتر از کسب و کارهای خدماتی و بازرگانی، تکمیل زنجیره تأمین مالی بخش های خدمات و بازرگانی و ایجاد اشتغال، امکان اعطای تسهیلات به متقاضیان دریافت خدمت از شرکت های خدماتی و بازرگانی با استفاده از ابزار "واریز شناسه دار" را فراهم کرد.

بر این اساس، شرکت های متقاضی دارای مجوز فعالیت و نمایندگی های فعال در سراسر کشور در حوزه های خدماتی و بازرگانی می توانند ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با مدیریت شعب بانک رفاه در سراسر کشور از مزایای این طرح بهره مند شوند.

همچنین مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی مشروط به دریافت حقوق از این بانک و تمامی افراد حقیقی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند می توانند در قالب این طرح تا سقف 500 میلیون ریال از تسهیلات خرید خدمات درمانی و پزشکی، آموزشی، گردشگری و بیمه بهره‌مند شوند.

این تسهیلات بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب، با حداقل نرخ سود 15 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر60 ماهه با توجه به نوع خرید کالا و خدمات پرداخت می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12