ارزش شرکت خدمات به ۳۰ هزار میلیارد تومان رسید/ تقسیم ۱۳۵ تومانی برای هر سهم

مجمع عمومی خدمات انفورماتیک برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک امروز در حالی برگزار شد که مهندس ابوطالب نجفی اعلام کرد ارزش این شرکت به ۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.همچنین این شرکت برای هر سهم در سال ۹۸ مبلغ ۱۳۵۰ ریال سود تقسیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک (رانفور) منتهی به سال مالی ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ امروز (دوشنبه ۱۹ خرداد ماه) با حضور ۹۱.۸ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ترکیب ۹۰ درصد از سهامداران حقوقی و ۱.۸ درصد از سهامداران حقیقی در سالن‌ همایش‌های هتل ارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه با توافق سهامداران ۱۰۰ درصد سود خالص همراه با ۱۰ درصد سود انباشه شرکت خدمات انفورماتیک به قیمت ۱۳۵۰ ریال برای هر سهم در سال ۹۸ تقسیم شد و قیمت هر سهم این شرکت تا پایان ۹ خرداد ۹۹ به ۳ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

مهندس ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، درآمد عملیاتی تلفیقی این شرکت را در سال ۹۸ بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به سال ۹۷ افزایشی ۴۰۰ میلیارد تومانی داشته است.

وی همچنین عنوان کرد: سود عملیاتی یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان بوده و ارزش شرکت خدمات انفورماتیک به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

در پایان مجمع، حجت الله صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک به عنوان ریاست مجمع با اشاره به اقدامات مهمی که باید در دستور کار شرکت خدمات انفورماتیک در سال جاری قرار گیرد گفت: حمایت و همکاری با استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان یکی از موضوعات بسیار مهم است که باید خدمات انفورماتیک در سال ۹۹ به آن نگاهی جدی داشتته باشد و برنامه ریزی مناسبی انجام دهد؛ همچنین باید اصلاح ساختاری انجام شود تا بخش‌های کم درآمد حذف شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  ⁄    =  39