یک ایرانی جزو ده مدیر اجرایی برتر پردرآمد جهان در سال ۲۰۱۹ شد

حمیدرضا مقدم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پرولاجیس با درآمد 30 میلیون دلار جزو ده مدیراجرایی پردرآمد برتر جهان در سال 2019 شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حمیدرضا مقدم، سرمایه دار، کارآفرین و مدیرعامل شرکت پرولاجیس و از اعضای هیئت مدیره شرکت مدیریت استنفورد می باشد.

وی دانش‌آموخته مهندسی از مؤسسه فناوری ماساچوست و مدیریت ارشد کسب‌وکار از دانشکده مدیریت دانشگاه استنفورد است و فعالیت شغلی خود را از سالهای نخست دهه ۱۹۸۰ آغاز نمود.

مقدم در سال ۱۹۸۳ با مشارکت داگ ابی شرکت توسعه املاک پرولاجیس را تأسیس کرد که بزرگترین شرکت لجستیک املاک و مستغلات در ایالات متحده محسوب می‌شود و دارایی تحت مدیریت آن، بالغ بر ۹۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

بنابر اعلام اسوشیتدپرس، درآمد آقای مقدم در حدود 30 میلیون و 383 هزار درلار برآورد شده است که همین موضوع وی را در جمع ده مدیر ارشد اجرایی پردرآمد جهان در سال 2019 قرار داده است.

پرولاجیس شرکت توسعه املاک آمریکایی است که مالک شبکه گسترده ای از 3،382 مرکز و پخش تاسیسات لجستیک در 19 کشور می باشد و به عنوان بزرگترین مالک اپراتور املاک صنعتی جهان شناخته می شود.


همچنین بر اساس این رتبه بندی، خانم لیسا سو مدیرعامل AMD با درآمد حدود 58.5 میلیون دلار در رتبه اول و دیوید زاسلاف( مدیرعامل والت دیزنی ) با درآمد حدود 45.8 میلیون دلار در رتبه دوم  قرار دارند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1