رشد ۳۹ درصدی با بازدهی ۲۱۷ درصدی پرداخت الکترونیک سامان

عملکرد پنج ماهه «سپ» منتشر شد

پرداخت الکترونیک سامان کیش با ارائه گزارش عملکرد پنجمین ماه از دوره مالی جدید، ۸۶۷.۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرد و ضمن رشد ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل با بازدهی جالب ۲۱۷ درصدی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت الکترونیک سامان اقدام به ارائه گزارش عملکرد پنجمین ماه از دوره مالی جدید کرد.

براین اساس، "سپ" در دوره یک ماهه از فعالیت اینترنتی، قبوض؛ موبایل و کیوسک، سایر کارمزد پوز، فروش جسم کارت و حق عضویت، ارائه خدمات کارتخوان 192.3 میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به دوره مشابه گذشته(120.4 میلیارد تومان) 60 درصد رشد داشته است.

این شرکت بورسی در عملکرد پنج ماهه 867.3 میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه قبل 39 درصد رشد داشته است. درآمد حاصل از سایر کارمزد POS و ارائه خدمات کارتخوان و بالغ بر 107.1 و 64.3 میلیارد تومان بوده که بیشترین اقلام درآمدی دوره یک ماهه به حساب می آید.

همچنین بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای دوره مالی جاری تا 31 اردیبهشت نشان می دهد قیمت هرسهم "سپ" در یک ماه 13875 ریال بوده که طی 95 روز کاری به قیمت 44048 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی جالب 217 درصدی دارد که حدود 14.4 برابر سود بانکی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  8  =