پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار چه فرایندهایی را یکپارچه می‌کند؟

منظور از شروع کسب و کار، انجام امور اولیه مالیاتی، دریافت کد کارگاهی از تامین اجتماعی، انتشار آگهی روزنامه رسمی، انتشار آگهی روزنامه کثیر الانتشار ثبت درخواست دفاتر پلمب شده از شرکت پست است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، این وزاتخانه اطلاعیه ای در مورد افتتاح رسمی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار صادر کرد که به شرح زیر است:

پیرو سخنان وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح رسمی «پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار» در مورخ ۱۳۹۹/۳/۱۰ مبنی بر اعلام شماره تماس ۱۸۶۶ برای ثبت شکایات، به اطلاع عموم مردم می‌رساند: این شماره تماس صرفاً برای اعلام شکایت موضوع پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار می‌باشد.


این اطلاعیه می‌افزاید: منظور از شروع کسب و کار، ثبت یک شرکت مسئولیت محدود در تهران و انجام امور اولیه مالیاتی، دریافت کد کارگاهی از سازمان تأمین اجتماعی، انجام امور انتشار آگهی روزنامه رسمی، انتشار آگهی روزنامه کثیر الانتشار و ثبت درخواست دفاتر پلمب شده از شرکت پست می‌باشد.

لازم به ذکر است پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهر تهران و شروع یک کسب و کار در اتاق تهران ایجاد شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  −  70  =