کنفرانس غیرحضوری «چشم‌انداز اقتصاد آمریکا و تأثیرات سیاست‌های فعلی بر تورم، طلا و بیت کوین»

گلدمن ساکس برگزار می کند؛

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمات مالی آمریکا، به‌زودی میزبان یک کنفرانس غیرحضوری خواهد بود که در آن درباره تأثیر بحران اقتصادی فعلی بر روی بیت کوین، طلا و تورم بحث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از کوین تلگراف، این کنفرانس در روز ۲۷ می (۷ خرداد) برگزار می‌شود و عنوان آن «چشم‌انداز اقتصاد ایالات متحده و تأثیرات سیاست‌های فعلی بر تورم، طلا و بیت کوین» است.

روز ۲۳ می (۳ خرداد)، مایک دونداس (Mike Dundas)، بنیان‌گذار رسانه ارزهای دیجیتال The Block، تصویری را از دعوتنامه این کنفرانس منتشر کرد. طبق این تصویر، این رویداد از سوی شرمین مصور رحمانی (Sharmin Mossavar-Rahmani)، مدیرارشد گروه استراتژی سرمایه‌گذاری گلدمن، پروفسور جیسون فورمن (Jason Furman)، اقتصاددان‌ هاروارد و جان هتزیوس (Jan Hatzius)، اقتصاددان ارشد گلدمن ساکس، میزبانی می‌شود.

تصویری از دعوتنامه کنفرانس گلدمن ساکس

از این خبر به عنوان نقطه عطف احتمالی در پذیرش دارایی‌های کریپتو از سوی شرکت‌های سرمایه‌گذاری یاد شده است. اما از طرف دیگر موضوع می‌تواند ۱۸۰ درجه متفاوت باشد، چرا که شرمین مصور رحمانی قبلاً در آگوست ۲۰۱۸ (مرداد ۹۷) گفته بود ارزهای دیجیتال به عنوان واسطه‌ تبادل، ذخیره ارزش و واحد حساب شکست می‌خورند.

در تاریخ کوتاه ارزهای دیجیتال، بارها شایعات غلط مبنی بر این‌که گلدمن ساکس قصد دارد یک میز معاملاتی بیت کوین باز کند، منتشر شده است و جامعه‌ ارزهای دیجیتال سال‌هاست که منتظر هستند تا ورود این غول مالی به حوزه ارزهای دیجیتال تحقق پیدا کند.

کنفرانس گلدمن ساکس در حالی برگزار خواهد شد که به‌تازگی نشانه‌های دیگری از علاقه تعداد زیادی از سازمان‌های رده بالا برای کار کردن با ارزهای دیجیتال نمایان شده است. به عنوان نمونه، جی‌پی‌مورگان، بزرگ‌ترین بانک آمریکا، در ماه آوریل (فروردین) اعلام کرد که به صرافی‌های کوین بیس و جمینی، خدمات بانکداری ارائه می‌دهد.

 

 

ارز دیجیتال

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  45  =