تفاهمنامه همکاری دو پلتفرم «فرابوم» و «کبالت» در حوزه بانکداری باز

شرکت فرابوم کسب‌وکاری نوآوری باز و شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین طی تفاهم‌نامه‌ای که در آخرین روزهای اردیبهشت‌ماه ۹۹ منعقد شد، همکاری مشترکی را در حوزه بانکداری باز آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت فرابوم، در نشستی که به منظور امضای این تفاهم‌نامه برگزار شد گفت: این تفاهم‌نامه در نوع خودش در ایران کم‌نظیر است چراکه دو پلت‌فرم که در ظاهر با هم رقیب هستند، به مشارکت و همکاری با یکدیگر خواهند پرداخت و ضمن حفظ مزیت‌های رقابتی خود، به توسعه این صنعت کمک خواهند کرد.

مدیرعامل فرابوم گفت: در توسعه عمودی و افقی که در رشد پلت‌فرم فرابوم در نظر داریم، سعی کردیم تمام بانک‌ها را به میدان بیاریم و هم سرویس بدهیم و هم سرویس بگیریم.

فرامرزی با تاکید بر اهمیت اقتصاد پلتفرمی، گفت: در اقتصاد پلت‌فرمی، اتصال پلتفرم‌ها یکی از موضوعات مهمی است که بلوغ بالایی را نیز می‌طلبد. در این راستا در یک رقابت همکارانه (Co Opetition) اولین قدم در مسیر اتصال به سایر پلت‌فرم‌ها برداشتیم. بازار نوآوری باز آنقدر بازار بزرگی است که بیشتر از اینکه نگران رقابت باشیم باید به فکر پتانسیل‌های بالایی که در همکاری‌ها شکل می‌گیرد، بپردازیم.

مهندس سعید قندی مدیرعامل شرکت کاسپین نیز در این نشست گفت: ما نیز در مجموعه پارسیان برنامه بلندمدت و توسعه بازار وسیعی را در کنار بانک پارسیان در نظر داریم به سرانجام برسانیم و امیدواریم این شراکت تحت عنوان رقابت همکارانه، یک تعامل برنده برنده برای ما و مجموعه فرابوم باشد. اولین پلت‌فرمی که کبالت شرکت کاسپین به آن متصل شده است فرابوم است و این را به فال نیک می‌گیریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  3