استفاده از ظرفیت سهام عدالت برای جبران تبعات اقتصادی کرونا

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، از بررسی چگونگی استفاده از ظرفیت سهام عدالت برای جبران تبعات اقتصادی کرونا در جلسه کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر، رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در تشریح نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در جلسه کمیسیون ویژه که چهاردهمین نشست در سال ۹۹ بود،  گزارش تاثیر کرونا بر بخش‌های انرژی شامل نفت، گاز و برق، فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک، گردشگری و آموزش توسط کارشناسان مرکز پژوهش‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس افزود: یکی دیگر از دستور کارهای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس نیز، بررسی چگونگی استفاده از ظرفیت سهام عدالت برای جبران آثار اقتصادی کرونا در قالب چند پیشنهاد بود.

فولادگر عنوان کرد: در نهایت مقرر شد، نقطه نظرات اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس دریافت و با مدنظر قراردادن پیشنهادات بخش خصوصی و اعمال نظرات کمیسیون، گزارش آثار اقتصادی کرونا نهایی و سه‌شنبه تقدیم هیات رییسه مجلس شود.

وی با اشاره به جلسات گذشته کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، اضافه کرد: تبعات اقتصادی کرونا در بخش‌های اقتصاد کلان،  فضای کسب و کار، بخش‌های تولیدی شامل صنعت، معدن و پتروشیمی، مسکن و ساختمان، حمل ‌ونقل، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی و امنیت غذا، توسعه روستایی و … پیش از این بررسی شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  24