پرداخت و تسويه هوشمند در رويارويی با پول های كاغذی

شركت تي نكست به جمع مشتريان تی تك پيوست

در اين همكاري كه مابين شركت تي تك به عنوان هوشمندساز پست و لجستيك و شركت تي نكست به عنوان اولين استارت آپ ارسال مرسولات براي كسب و كارها، رقم خورد از سرويس پرداخت و تسويه هوشمند تي تك و يكپارچه سازي آن با نرم افزار پست و لجستيكي تي نكست رو نمايي شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شركت تي نكست نيز به جمع مشتريان تي تك پيوست.در اين همكاري كه مابين شركت تي تك به عنوان هوشمندساز پست و لجستيك و شركت تي نكست به عنوان اولين استارت آپ ارسال مرسولات براي كسب و كارها، رقم خورد از سرويس پرداخت و تسويه هوشمند تي تك و يكپارچه سازي آن با نرم افزار پست و لجستيكي تي نكست رو نمايي شد. ايجاد اين پلتفرم يكپارچه و هوشمند پرداخت امكاناتي را در اختيار شركت تي نكست قرار داده است كه مي تواند استفاده از اسكناس را به حداقل  رسانده و در شرايط بحران موجود كرونا به فاصله گذاري هرچه بيشتر اجتماعي كمك كند.

در اين سرويس نوين امكانات بسیاری پیش بینی شده است که می توان به تسهيم آنلاين، حساب ديجيتال، تسويه زماندار، سامانه تهیه و ارائه گزارشات هوشمند مدیریتی شامل نمایش محل انجام تراکنش‌ها، جزییات تراکنش، آدرس، مختصات مکانی مربوط به تراکنش و رهگیری مرسولات پستی به صورت برخط اشاره کرد.

شركت تي تك علي رغم شرايط فعلي دوركاري همواره در  تلاش بوده است با استفاده از ظرفيت و توان نيروهاي متخصص و متعهد خود با حذف فرآيند هاي كاغذي تسويه و پرداخت در اجرايي سازي فاصله گذاري هوشمند اجتماعي گامي موثر برداشته و خدمتی نوین در حوزه سرویس پرداخت و تسویه هوشمند به شرکت هاي حوزه پست و لجستيك ارائه نمايد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  10