شیوع کرونا؛ لغو تمامی رویدادهای فیسبوک تا ژوئن ۲۰۲۱

طبق اعلام رئیس شرکت فیسبوک، این شرکت در پی شیوع بیماری همه گیر کووید-۱۹ تمامی رویدادهای بزرگ و مهم خود را تا ماه ژوئن سال آینده لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از انگجت، "مارک زاکربرگ" رئیس شرکت فیسبوک امروز اعلام کرد که فیسبوک تا ژوئن ۲۰۲۱ هرگونه رویداد بزرگ حضوری با حضور بیش از ۵۰ نفر را لغو خواهد کرد.

برخی از این رویدادها در این مدت به شکل مجازی برگزار خواهند شد، اما فیسبوک هنوز جزئیات و چگونکی برگزاری آنها را مشخص نکرده است.

زاکربرگ همچنین گفت که این شرکت سیاست عدم مسافرت تجاری خود را حداقل تا ژوئن سال جاری تمدید خواهد کرد و این امر نیازمند این است که اکثر کارمندان فیسبوک حداقل تا پایان ماه مه از خانه کار دورکاری کنند.

فیسبوک قبلاً کنفرانس توسعه دهندگان امسال موسوم به "F۸" را که برای ۵ و ۶ ماه مه برنامه ریزی شده بود، لغو کرده بود. اعلامیه امروز بدان معنی است که "F۸" در سال آینده نیز (حداقل به صورت حضوری) برگزار نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که رویداد "Oculus Connect" نیز که به طور معمول در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، لغو خواهد شد و متعاقبا رویداد "GDC ۲۰۲۰" که فیسبوک گفته است در آن شرکت نخواهد کرد، لغو خواهد شد.

زاکربرگ در یک پیام نوشت: وقتی جامعه سرانجام دوباره شروع به فعالیت کند، باید به آرامی شروع کند تا اطمینان حاصل شود که افرادی که به کار برمی‌گردند، می‌توانند با خیال راحت کار خود را انجام دهند و ما در فیسبوک، احتمال شیوع بیماری در آینده را به حداقل می‌رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: راهنمایی‌های کارشناسان بهداشت این است که توصیه نمی‌شود گروه‌های بزرگی از مردم برای مدتی کنار هم جمع شوند. تا ژوئن ۲۰۲۱ بیش از یک سال مانده است. در حالی که تصور به تعویق افتادن رویدادها تا آن زمان دشوار است، فیسبوک سایر شرکت‌های فناوری را ترغیب و تشویق می‌کند که برای یک دوره طولانی به برگزاری دیجیتالی رویدادهای خود روی بیاورند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  84  =  91