«باران» در آغاز راه «ترنم» را روانه بازار کرد

شرکت بیمه باران امروز افتتاح شد

علیرضا هادی ، مدیر عامل بیمه باران گفت: مشتری در همه انواع بیمه‌­های زندگی، از ابتدای صدور بیمه­‌نامه، اطلاعات بیمه ­نامه و تعهدات بیمه باران را در پورتال خود مشاهده می­کند و می‌­تواند بسته به نوع سرمایه‌­گذاری، بازدهی سرمایه­ گذاری بیمه­‌نامه خود را در بازه­‌های زمانی سه ماه قابل رویت نماید و در بازه زمانی شش ­ماهه دریافت نماید .البته بسته به نوع سرمایه­‌گذاری و اینکه بازدهی‌­ها در زمان­های مختلف قابل ارزیابی است، این مواعد تغییر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، با حضور دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی ، مهندس افضل موسوی رئیس هیات مدیره، دکتر مدیری  نایب رییس  هیات مدیره، شرکت بیمه زندگی باران، پروانه فعالیت گرفت.

در ابتدای این نشست "علیرضا هادی" مدیرعامل شرکت بیمه باران ‌‌ضمن معرفی اعضای ‌هیات مدیره این شرکت  با ابراز تقدیر از حمایت های بیمه مرکزی در فرایند صدور پروانه فعالیت و همچنین حضور اصحاب رسانه در آیین افتتاح این شرکت به تشریح ماموریت‌­های "شرکت بیمه زندگی باران" پرداخت و گفت: بیمه باران ارائه محصولات متنوع و ترکیبی بیمه‌­های زندگی و سرمایه­‌گذاری با محوریت مشتری را مزیت رقابتی خود می­داند، و ارائه  "بیمه نامه ترنم" به عنوان محصول جدید از بیمه باران به بازار بیمه کشور در آینده نزدیک خبر داد.

وی دامه داد با توجه به بررسی در بازار و محصولات بیمه زندگی موجود در بازار بیمه، محصول بیمه زندگی با نام تجاری ترنم از نوع بیمه زندگی به شرط حیات طراحی و مورد تایید اولیه بیمه ­مرکزی قرار گرفته است و به زودی با طی مراحل تایید این محصول، در روز عید سعید فطر از آن بهره‌­برداری خواهیم کرد.

فرآیند صدور بیمه­‌نامه ساده و سریع خواهد بود و به موجب امکانات نرم‌­افزاری و ارتباطی در انواع دستگاه‌ها قابلیت خرید خواهد داشت. در این بیمه، حق بیمه با توجه به سن بیمه شده و مدت بیمه تعیین و وارد سرمایه­‌گذاری می­‌شود. مشتری از لحاظ میزان ریسک پذیری نوع سرمایه­‌گذاری خود را انتخاب می­کند و در دوره حداکثر پنج ساله می­تواند سرمایه مورد انتظار خود را دریافت کند. در این بیمه امکان پس انداز مبالغ خرد مشتریان وجود داشته و محدودیت پرداخت در مقطع زمانی خاص وجود ندارد. برای هر مشتری  بخش پس اندازی (قلک) وجود دارد که می­تواند به طور روزانه مبالغی را در بخش پس اندازی قلک مختص به خود پرداخت و در هر مقطع زمانی به حق­‌بیمه تبدیل و یا تقاضای برداشت نماید. این مبالغ مشمول سود تضمینی است و در صورت تبدیل به حق‌­بیمه مشمول مشارکت در منافع هم می­‌شود.

وی ادامه داد، مشتری در همه انواع بیمه‌­های زندگی، از ابتدای صدور بیمه­‌نامه، اطلاعات بیمه ­نامه و تعهدات بیمه باران را در پورتال خود مشاهده می­کند و می‌­تواند بسته به نوع سرمایه‌­گذاری، بازدهی سرمایه­گ ذاری بیمه­‌نامه خود را در بازه­‌های زمانی سه ماه قابل رویت نماید و در بازه زمانی شش ­ماهه دریافت نماید .البته بسته به نوع سرمایه­‌گذاری و اینکه بازدهی‌­ها در زمان­های مختلف قابل ارزیابی است، این مواعد تغییر خواهد کرد.
 
در ادامه مراسم، دکتر سلیمانی ضمن تبریک به هیات مدیره و مدیرعامل بیمه باران گفت: بیمه نامه زندگی در واقع "سند حیات" است توسعه رشته بیمه های زندگی و سرمایه گذاری نیاز بزرگ مردم ایران است که علاوه بر افزایش سطح رفاه و امنیت آنان در بزرگترشدن اقتصاد کشور نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین اعطای پروانه فعالیت شرکت بیمه باران و در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره این شرکت و مدیران شاخص صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: عملکرد کارآمد و حفظ منافع بیمه گذاران و سرمایه گذاری هوشمندانه می تواند سهم قابل قبول شرکت بیمه باران از بازار صنعت بیمه را تضمین کند.

رییس شورای عالی بیمه از بیمه نامه زندگی به عنوان "سند حیات" یاد کرد و گفت: آگاه سازی مردم از ظرفیت های بیمه نامه زندگی می تواند رشد ضریب نفوذ این رشته را از پانزده درصد کنونی تا میزان شصت درصد افزایش دهد. وی از اشتغال بیست و هشت هزار نیروی مستقیم در زمینه های گوناگون رشته بیمه های زندگی به عنوان یک فرصت بزرگ اشتغال در کشور نام برد و افزود: با حرکت جهشی در این رشته می توانیم ضریب اشتغال زایی و همچنین ضریب نفوذ بیمه در کشور را همزمان افزایش دهیم.

گفتنی است در این آیین، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رئیس پژوهشکده بیمه، رئیس انجمن حرفه ای صنعت بیمه و برخی از فعاالن این صنعت حضور داشتند.

در پایا ن، پروانه فعالیت بیمه زندگی باران توسط دکتر سلیمانی تقدیم علیرضا هادی مدیرعامل این شرکت شد.

 

ریسک نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  90