رشد ۱۶۰ هزار تومانی سکه/ تثبیت نرخ دلار

قیمت سکه، طلا و ارز امروز 1399/1/17

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه) با رشد ۱۶۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز به بهای ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.هر دلار در صرافی‌های بانکی، بدون تغییر قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به نرخ ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، همه واحدهای صنف طلا و جواهر تا ۲۰ فروردین‌ماه تعطیل هستند. بر این اساس، قیمت اعلام شده برای طلا و انواع سکه در این روزها بر اساس محاسبه نرخ دلار و قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی انجام می شود.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در ساعت ۱۳ امروز ۶ میلیون و ۳۵۰هزار تومان قیمت گذاری شد. همچنین نیم سکه نیز سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

هر گرم طلا ی خام ۱۸ عیار ۶۵۰ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

مهم ترین علت فراز و نشیب قیمت طلا و سکه در معاملات روزهای اخیر، نوسان قیمت اونس در بازارهای جهانی و رشد قیمت دلار در داخل بوده است.

به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ اونس طلا به قیمت دیروز یعنی یک هزار و ۶۲۰ دلار ارزش گذاری شد.

تثبیت نرخ دلار در رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان

هر دلار در صرافی ‌های بانکی، امروز (یکشنبه) بدون تغییر قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به نرخ ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته شد.
قیمت خرید هر یورو نیز ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان شد.

میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۱۷ هزار و ۳۶۸ تومان و هر دلار ۱۵ هزار و ۸۴۸ تومان بود.

همچنین در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته هر حواله یورو ۱۴ هزار و ۶۹۴ تومان فروخته شد، نرخ حواله دلار نیز ۱۳ هزار و ۵۵۸ تومان بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  5