نحوه دانلود اپلیکیشن همراه بانک انصار

#کرونا؛ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم

سيستم همراه بانک مشتريان را قادر مي سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانك و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانكي نمايند. همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالي خط و پاسخگويي شبانه روزي، ميتواند باعث صرفه جويي در انرژي گردد. با نصب این نرم‌افزار روی تلفن همراه خود، در هر لحظه و هر جا یک بانکدار با شما همراه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این روزها شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین اتفاقی است که در ایران رخ داده است.همه بانک‌های کشور سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند که قابلیت‌های فراوانی داشته و می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها بی‌نیاز سازد.پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی کارزار «با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک # در_خانه_می_مانیم » به معرفی خدمات مختلف بانکداری و پرداخت الکترونیک می پردازد.

چگونه از اپلیکیشن همراه بانک انصار استفاده کنیم

امروزه تعداد كساني كه از تلفن همراه برخوردار بوده و از آن استفاده مي كنند بسيار زياد بوده و هر روز درحال افزايش است و طولي نخواهد كشيد كه بسياري از فعاليتهاي روزانه افراد صرفاً با استفاده از تلفن همراه انجام ميپذيرد.

ارسال و دريافت اطلاعات به صورت سرويس پيام كوتاه و اینترنت توسط دستگاه تلفن همراه، داراي مزايايي چون سريعتر به مقصد رسيدن، پايين تر بودن هزينه و سهولت استفاده فردي است. سيستم همراه بانک مشتريان را قادر مي سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانك و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانكي نمايند.

همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالي خط و پاسخگويي شبانه روزي، ميتواند باعث صرفه جويي در انرژي گردد. با نصب این نرم‌افزار روی تلفن همراه خود، در هر لحظه و هر جا یک بانکدار با شما همراه است. مشتريان بانك مي توانند بوسيله از طريق وب سایت انصار یا مارکتهای مختلف ، نرم افزار همراه بانك را دريافت كرده و در تلفن همراه خود نصب نمايند.

این نرم افزار دسترسی سریع، امن و راحت شما به مجموعه‌ای از خدمات بانکی را امکانپذیر می‌کند. خدمات همراه بانک را می‌توانید از طریق اینترنت یا پیامک روی گوشی همراه خود دریافت کنید.

 

دریافت نسخه اندروید موبایل بانک انصار

دریافت نسخه IOS موبایل بانک انصار

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  30  =  35