آمریکا و ایتالیا همچنان پیشتاز در روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا

آمار مبتلایان به کرونا در جهان؛

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا با فاصله‌ای بسیار زیاد در جایگاه نخست قرار دارد و بعد از این کشور ایتالیا با ۹۷ هزار و ۶۸۹ مورد مبتلا به ویروس کرونا و ۱۰ هزار و ۷۷۹ مورد فوتی، در جایگاه دوم و چین با ۸۲ هزار و ۱۴۹ مورد مبتلا و ۳۳۰۸ فوتی در جایگاه سوم است. اسپانیا نیز از ابتلای ۸۰ هزار و ۱۱۰ نفر به ویروس کرونا در این کشور و مرگ ۶۸۰۶ نفر خبر داده است.تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران نیز 38309 نفر اعلام شده است که از این تعداد 2640 نفر جان خود را از دست داده و 12391 نفر بهبود یافته اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از دانشگاه جان هاپکینز، ابتلای ۱۴۲ هزار و ۳۵۶ نفر به ویروس کرونا در سراسر آمریکا تایید شده است که از این تعداد ۲۴۹۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند. ۴۷۶۷ نفر نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.

نیویورک سیتی با ۷۷۶ مورد، بیشترین آمار قربانیان را در آمریکا به خود اختصاص داده است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا با فاصله‌ای بسیار زیاد در جایگاه نخست قرار دارد و بعد از این کشور ایتالیا با ۹۷ هزار و ۶۸۹ مورد مبتلا به ویروس کرونا و ۱۰ هزار و ۷۷۹ مورد فوتی، در جایگاه دوم و چین با ۸۲ هزار و ۱۴۹ مورد مبتلا و ۳۳۰۸ فوتی  در جایگاه سوم است. اسپانیا نیز از ابتلای ۸۰ هزار و ۱۱۰ نفر به ویروس کرونا در این کشور و مرگ ۶۸۰۶ نفر خبر داده است.

۶۲ هزار و ۴۳۵ نفر در آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد تنها ۵۴۱ نفر جان باخته‌اند و ۹۲۱۱ نفر بهبود یافته‌اند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه به ۴۰ هزار و ۷۲۳ نفر رسیده است و آمار تلفات این کشور نیز ۲۶۱۱ نفر اعلام شده و حال ۷۲۲۶ نفر خوب شده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در انگلیس نیز ۱۹ هزار و ۷۸۴ نفر اعلام شده است که از این تعداد ۱۲۳۱ نفر جان خود را از دست داده و ۱۵۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

در ایران نیز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا 38309 نفر اعلام شده است که از این تعداد 2640 نفر جان خود را از دست داده و 12391 نفر بهبود یافته اند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  7  =