نحوه دانلود اپلیکیشن همراه بانک مسکن

#کرونا؛ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم

همراه بانک سیستمی است که به مشتری امکان می دهد از طریق نصب برنامه روی گوشی همراه از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده نماید، مشتریان می توانند به راحتی و بدون حضور فیزیکی در شعب بانک بصورت ۲۴ ساعته از خدمات این سیستم استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این روزها شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین اتفاقی است که در ایران رخ داده است.همه بانک‌های کشور سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند که قابلیت‌های فراوانی داشته و می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها بی‌نیاز سازد.پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی کارزار «با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک # در_خانه_می_مانیم » به معرفی خدمات مختلف بانکداری و پرداخت الکترونیک می پردازد.

چگونه از اپلیکیشن همراه بانک مسکن استفاده کنیم

سامانه همراه‌بانک جدید مسکن با بکارگیری تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین راه‌اندازی و بهره‌برداری گردید. جهت نصب و بکارگیری سامانه مذکور می توانید از یکی از روش‌های ذیل اقدام نمایید :

به منظور بهره‌مندی از کلیه خدمات کارت و حساب طبق راهنما نسبت به ایجاد نام کاربری و رمز عبور برای از طریق اینترنت‌ بانک اقدام نمایید.
در صورت عدم امکان ایجاد کاربری به روش فوق، میتوانید مطابق توضیحات آمده در بخش پیشخوان از خدمات کارت بدون نیاز به ورود با نام کاربری بهره‌مند شوید.
با توجه به شرایط فعلی، تا اطلاع ثانوی برخورداری از خدمات کارت و حساب از طریق همراه‌بانک قدیم امکان‌پذیر می‌باشد.

 همراه بانک جدید مسکن

همراه بانک سیستمی است که به مشتری امکان می دهد نصب برنامه روی گوشی همراه از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده نماید، مشتریان می توانند به راحتی و بدون حضور فیزیکی در شعب بانک بصورت ۲۴ ساعته از خدمات این سیستم استفاده نمایند.

نحوه فعال سازی همراه بانک مسکن  

دریافت آخرین نسخه همراه بانک از طریق سایت بانک مسکن
دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق مراجعه به شعبه (امکان دریافت نام کاربری و رمزعبور بدون مراجعه به شعبه در صورت فعال بودن اینترنت بانک وجود دارد.)

نصب نرم‌افزار همراه بانک مسکن

انجام تنظیمات اولیه از جمله احراز هویت با اثر انگشت، تغییر رمز عبور واضافه نمودن کارت/حساب مقصد و …

 ویژگی های مهم همراه‌ بانک جدید مسکن

    توسعه سامانه همراه ­بانک بر اساس سرویس های ارائه شده در اینترنت­بانک و ظاهر و عملکرد مشابه
    پیشخوان جهت انجام خدمات عمومی بدون نیاز به وارد نمودن رمز عبور
    دسترسی به کلیه کارت ها­، حساب­ها، دسته چک­ ها، تسهیلات و برچسب­ ها عوارض متعلق به کاربر
    صندوق پیام مشترک با اینترنت ­بانک، در این امکان کاربر قادر به ارسال پیام در همراه بانک و پیگیری موضوع در اینترنت ­بانک است.
    دفترچه اطلاعات اشخاص مشترک با اینترنت ­بانک، به صورتی که کاربر در اولین استفاده از همراه­بانک قادر به استفاده از دفترچه اطلاعات ثبت شده خود در اینترنت­ بانک می­باشد.
    امکان بهره­برداری از پروفایل حقوقی برای ارائه خدمات به مشتریان حقوقی
    ارائه سرویس به اتباع خارجی، در این خصوص اتباع خارجی قادر به استفاده از کلیه خدمات اشخاص حقیقی می­باشند.
    همگام ­سازی اطلاعات مشتری در درگاه­ های موبایل و اینترنت­ بانک شامل تراکنش های پرکاربرد، حواله­های منظم، لیست برچسب­ های عوارض، قبوض برداشت بدون کارت
    خدمات برچسب عوارض شامل خرید و شارژ
    موقعيت­ياب شعبه و درگاه­هاي حضوري شامل خودپرداز
    ارائه خدمات پراهمیت به صورت محدود در بستر پیامکی
    خدمات چک
    انواع گزارشات گرافیکی حساب و کارت
    صدور و ابطال قبض برداشت بدون کارت
    احراز هویت متمرکز
    نگهداری اطلاعات کاربر به صورت متمرکز به گونه­ای در صورت حذف برنامه، اطلاعات ثبت شده کاربر پس از نصب مجدد قابل بازیابی است.
    ورود به برنامه با ابزار بیومتریک (اثر انگشت و در iOS با تشخیص چهره)

پیشخوان

خدمات پیشخوان بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه، جهت اخذ نام کاربری و رمزعبور همراه‌بانک و تنها با رمزدوم کارت قابل استفاده می‌باشد.

پیشخوان شامل سرویس های عمومی و محدود کارت از جمله (خرید شارژ،کارت به کارت مسکنی، موجودی کارت مسکن، پرداخت قسط، خرید برچسب ETCو…) برای استفاده از این سرویس ها نیاز به مراجعه شعبه نمی باشد.پس از ورود به بخش پیشخوان کاربرمی تواند اطلاعات هر تعداد از کارت های خود شامل کارت های بانک مسکن و سایر بانک ها را در این بخش اضافه نماید. تنها با این تفاوت که سرویس های قابل ارائه به کارت سایر بانک ها محدودتر می باشد.

همراه بانک قدیم مسکن

چنانچه به هر علتی قادر به اخذ کد کاربری و رمز عبور از سامانه اینترنت‌بانک نبوده‌اید، همراه‌بانک قدیم مسکن با توجه به شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی قابل بهره‌برداری می‌باشند و کاربران میتوانند آخرین نسخه این برنامه از سایت بانک دانلود و نصب نمایند.

 

دانلود همراه بانک جدید نسخه Android
    

دانلود همراه بانک جدید نسخه  IOS

 

دانلود همراه بانک قدیم نسخه Android

دانلود همراه بانک قدیم نسخه  IOS

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  3  =