آغاز ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن از امروز/ متقاضیان ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان واریز کنند

معاون وزیر راه با اشاره به آغاز ارسال پیامک به تایید شدگان طرح ملی مسکن،گفت: در این مرحله متقاضیان باید ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده واریز کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، محمود محمودزاده اظهار کرد: پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن هفته گذشته به پایا ن رسید که بر این اساس حدود 42 درصد از آنها واجد شرایط نبوده و حذف شدند.

وی ادامه داد: شروط حدود 58 درصد (140 هزار نفر) نیز تایید شده که از امروز به آنها پیامک ارسال می شود.

وی تصریح کرد:‌ این متقاضیان پس از دریافت پیامک با کد رهگیری وارد سامانه طرح ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir  شده و اقدام به تکمیل مدارک خود می‌کنند. بر این اساس این افراد به ادارات راه و شهرسازی استان‌ها مراجعه کرده و مدارک مربوط به سابقه سکونت و مستندات بارگذاری شده در سایت کنترل می‌شود.

وی یادآور شد:‌براساس پایش صورت گرفته استان‌های اردبیل با 66 درصد، خوزستان 64 درصد، سیستان وبلوچستان و کرمانشاه با 62درصد بیشترین درصد ثبت نام کنندگان واجد شرایط بودند و استان‌های سمنان با 35 درصد، خراسان جنوبی 39درصد، مرکزی 41درصد کمترین افراد واجد شرایط این طرح بودند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه با بیان این‌که در استان تهران نیز 46.5درصد از افراد ثبت نام کننده واجد شرایط بودند، گفت: آورده متقاضیان در طرح ملی مسکن 30 تا 40 میلیون تومان بر اساس مساحت واحد است، ضمن این‌که 100 میلیون تومان وام به آنها پرداخت خواهد شد.

محمودزاده با  اشاره به این‌که در شهرهای جدید 10 تا 15 درصد قیمت زمین از متقاضیان دریافت می شود، گردش مالی طرح ملی مسکن را 100 تا 120 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی همچنین از امکان ثبت اعتراض افرادی خبر داد که پیامک تایید به آنها ارسال نمی‌شود.

محمودزاده در این باره گفت:‌ این افراد از اول اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح ملی مسکن نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر از ارسال پیامک به متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن از 14 بهمن خبر داده و گفته بود: اسامی این متقاضیان به ادارات کل،شرکت عمران و بنیاد مسکن اعلام شده است.

وی تاکید کرد:‌ بر اساس ابلاغیه‌ای نیز مقرر شده ادارات کل، شرکت عمران و بنیاد مسکن آدرس مراجعه متقاضیان واجد شرایط را در هر شهر اعلام کنند و در سامانه درج شود.

 

 

 

تسنیم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  44