سکوتی که پس از چهار سال شکسته شد

پانزدهمین شماره نشریه بیمه داری نوین منتشر شد؛

پانزدهمین شماره نشریه بیمه داری نوین با شعار بیمه حق شهروندی حاوی مطالب متنوع و منحصر بفردی است از گفتگو با محمد ابراهیم امین رئیس کل پیشین بیمه مرکزی تا خاطراتی از استاد مهدی فخارزاده و اهتزاز پرچم ایران در ام دی آر تی و همچنین تحلیل جذاب عمکرد آماری شرکتهای بیمه.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از ریسک نیوز، پانزدهمین شماره نشریه بیمه داری نوین با شعار بیمه حق شهروندی منتشر شد.این شماره با دو سرمقاله از محمود فراهانی با عنوان سه ضلعی اخلاق و آزاده محسنی با عنوان بیایید شفاف باشیم آغاز می شود.

گفت و گوی منحصر بفرد بیمه داری نوین با محمد ابراهیم امین، رئیس کل پیشین بیمه مرکزی بخش اول این شماره است که حاوی تجارب ارزشمند و درس های بزرگی برای بیمه گران است این گفت و گوی مفصل پس از سکوت چهار ساله امین می تواند دربرگیرنده نکات جالبی برای مخاطبان و بخصوص نهادهای نظارتی باشد.

گفتگوی منحصر بفرد بعدی با محسن صالحی از دوستان نزدیک مهدی فخارزاده، استاد فروش بیمه های عمر است. صالحی برای ما خاطرات جالبی را از دوران پر فراز و نشیب فروش بیمه های عمر نقل می کند، این گفت و گوی خواندنی را از دست ندهید.

توسعه پایدار

نشریه تخصصی بیمه داری نوین برای اولین بحث توسعه پایدار را در صنعت بیمه مطرح کرده است.

در این پرونده میز سخنی آموزشی در خصوص بیمه وتوسعه پایدار برگزار شده با حضور پرویز خسروشاهی قائم مقام بیمه مرکزی، محمود دینی اقتصاد دان و اردوان زرندیان عضو هیات علمی پژوهشکده محیط زیست.
همچنین این پرونده حاوی گزارشاتی در خصوص  توسعه پایدار و نقش نهاد نظارتی است و اینکه چگونه خسارت بیمه شده و بیمه نشده منجر به گسترش خطر در کل سیستم مالی می شود.

اخلاق حرفه ای

در پرونده کلان شماره پانزده نشریه بیمه داری نوین به مبحث اخلاق حرفه ای پرداخته شده است.

میز سخن اخلاق حرفه ای در صنعت بیمه با حضور محمد آسوده، غلامعلی غلامی و احمد رضا ضرابیه به زوایای مختلف چالش های اخلاق حرفه ای در صنعت بیمه می پردازد.

همچنین در این پرونده گزارش هایی با عنوان اخلاق در صنعت بیمه، نقدی بر منشور احلاقی صنعت بیمه ایران منتشر شده است که می تواند برای ذینفعان، سندیکای بیمه گران و نهادنظارتی موثر افتد.

فناوری

در این شماره در میزگردی مبسوط به پیش شرطهای تحول دیجیتال در سال 2020 پرداخته شده و البته در خلال این میزگرد جذاب که با حضور خاکور مدیرعامل شرکت فناوران، ملکی معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی، حجتی عضو هیات مدیره بیمه کارآفرین و جاهد معاونت کسب و کار بیمه سامان برگزار شده به چالش های مختلف نرم افزارهای بیمه ای در صنعت بیمه ایران اشاره شده است.

همچنین دراین پرونده در خصوص تدوین سند تحول دیجیتال در وزارت اقتصاد گزارشی خواندنی آمده که به نقد این سند پرداخته شده است.

2020 در بیمه

پرونده 2020 حاوی گزارشات و مطالب خواندنی از چشم انداز صنعت بیمه در سال 2020 می باشد..

در این پرونده گفت و گو با جعفری مدیرعامل بیمه سینا درخصوص چالش های صنعت بیمه ایران در سال 2020 را می خوانیم .

همچنین گزارشی در خصوص رشد 9 برابری حق بیمه در ده سال گذشته و تحلیل آماری شرکت های بیمه با عنوان بازی زندگان.

در این تحلیل آماری، عملکرد شرکت های بیمه در بیمه زندگی و غیر زندگی در ده سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته ست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄  8  =