نصب کیوسک های جدید چندمنظوره پرداخت الکترونیک سداد در جایگاه های سوخت استان های مختلف

مدیر پروژه سوخت سداد خبر داد:

مدیر پروژه سوخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از پایلوت و راه اندازی 100 دستگاه کارتخوان دومنظوره جدید با سوئیچ و برند سداد در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان خبر داد و گفت: به دنبال همکاری مشترک پرداخت الکترونیک سداد با شرکت پیدو به زودی در استان های البرز، قم و همدان هم نصب کیوسک‌های چندمنظوره پرداخت در جایگاه های سوخت انجام می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، علیرضا حاجی جباری، مدیر پروژه سوخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به هدفگذاری این شرکت در راه اندازی کیوسک‌های جدید گفت: این کارتخوان ها به صورت "کیوسک جایگاهی" و "متصل به نازل" روی جایگاه های عرضه سوخت در حال نصب هستند و به زودی بر روی ماشین های سوخت‌رسان و جایگاه‌های سیار شرکت پیدو نیز نصب خواهند شد و پس از دوره پایلوت برای سایر متقاضیان نیز قابل نصب و بهره برداری می باشد.

وی با بیان اینکه از مهم ترین اقدامات سداد در حوزه سوخت علاوه بر نصب کیوسک های چندمنظوره پرداخت در جایگاه های سوخت، یافتن بازارهای جدید و معرفی مشتریان مطرح و بزرگ به بانک ملی ایران است، ادامه داد: به همین منظور کارگروهی را با عنوان کارگروه سوخت در بانک ملی ایران با همکاری اداره کل بازاریابی و امور مشتریان تشکیل شده تا طی جلسات ماهانه، اتفاقات حوزه سوخت و نیازهای متقابل در این کسب و کار را بررسی و شناسایی نموده و درباره راهکارها تصمیم سازی نماید.

لازم به ذکر است که سداد ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت زیرسازگان تکین ، در فراخوان هوشمندسازی جایگاه های عرضه CNG مشارکت دارد. در این توافق، سداد جایگاه های سوخت را در چارچوب هوشمندسازی ، مجهز به کیوسک های پرداخت الکترونیک می کند و نیز قابلیت پرداخت از طریق کیف پول را به آنها می‌افزاید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  −    =  84