اپلیکیشن کانون صرافان ایرانیان رونمایی شد

اپلیکیشن کانون صرافان ایرانیان با حضور رییس کل بانک مرکزی، دبیر کل و جمعی از صرافان به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، کامران سلطانی زاده در مراسم رونمایی از اپل یکیشین کانون صرافان ایرانیان با حضور عبدالناصر همتی ؛ رییس کل بانک مرکزی، محمد طالبی؛ دبیرکل بانک مرکزی، صرافان و فعالان این حوزه، اظهار داشت: بانک مرکزی طی دوسال گذشته با رویکرد مثبت و کمک های همه جانبه همیار کانون صرافان بوده و با برگزاری جلسات و رایزنی ها مشکلات پیش رو صرافان را با وجود محدودیت های متعدد رفع کرده و ما قدردان این زحمات هستیم.

رییس شورای عالی کانون صرافان افزود: هفته گذشته فراخوانی به صرافان کل کشور زده شد تا مشکلات خود را گزارش دهند زیرا در شرایط فعلی بار نقل و انتقال صرافان افزایش یافته و به طور حتم تعامل با بانک مرکزی تاثیر بسزایی در حل این مشکلات خواهد بود.

وی درباره این مشکلات، گفت: مالیات بر ارزش افزوده، حضور صرافان و فعالان غیر رسمی، محدودیت سقف فروش صرافان، اعتبارسنجی فروشندگان و صادرکنندگان ارز دغدغه بسیاری از صرافان است. سلطانی زاده ادامه داد: همچنین می توان به مشکلات صرافان مناطق مرزی اشاره کرد که مشکلاتی در تبادلات ارزی دارند.

رییس شورای عالی کانون صرافان ایرانیان در ادامه تقاضا داشت: کمیته مشترکی با حضور مدیران بانک مرکزی به صورت دوره ای داشته باشیم تا پس از رصد مشکلات توسط کانون، در این کمیته مشکلات مطرح و منتقل شود تا به تناسب شرایط و محدودیت بتوانیم در فعالیت های صرافان روان سازی ایجاد شود.

سلطانی زاده در پایا ن توضیح داد: درباره خدمات این اپل یکشین می توان به صرافی اب ‌ بانکیاب، جستجو بهترین قیمت ارز در نزدیکترین صرافی ، اطلاع از آخرین اخبار مرتبط، بخشنامه ها و آموزش های حوزه ارزی، ثبت انتقاد و شکایت از صرافی خاص و مبدل ارزها اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  +    =  94