آی فینک، اولین نوآوردگاه فین تک را برگزار می کند

آی فینک (مرکز نوآوری مالی خدمات انفورماتیک) اولین نوآوردگاه ویژه ایده پردازان و تیم های استارتاپی حوزه فین تک را طی روزهای 27 الی 29 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در این رویداد سه روزه که با هدف جذب افراد علاقمند دارای ایده و تیم های مستعد و فعال حوزه فینتک در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار می شود، شرکت کنندگان تیم سازی می کنند و از کارگاه های تخصصی بهره می برند. این تیم ها با کمک منتورها و اساتیدی که در این مدت همراه آنها هستند، ایده های خود را پرورش داده و در روز آخر و در مقابل داوران از طرح خود دفاع می‏کنند.

شرکت در این رویداد مزایای مختلفی از قبیل شبکه سازی، یادگیری تجربی، بهره گیری از دانش و تخصص منتورها، آشنایی با زیرساخت های شرکت خدمات انفورماتیک و شبکه بانکی و امکان جذب تیم های مستعد حوزه فینتک را به همراه دارد.

همچنین به دلیل تقارن زمانی با یلدای کارآفرینی که در روز 27 آذر ماه برگزار می گردد، امکان حضور شرکت کنندگان نوآوردگاه در این برنامه فراهم شده است.
سه تیم اول نوآوردگاه علاوه بر دریافت جایزه نقدی، امکان حضور در مرکز آی فینک و استفاده از خدمات آن را دارند.

از متخصصین حوزه های فنی و مالی، علاقمندان به حوزه فینتک و افراد و تیم هایی که در این خصوص ایده ای دارند، دعوت می شود که با شرکت در این رویداد، تیم و ایده خود را در برابر متخصصین این حوزه به چالش بکشند و از خدمات حضور در مرکز آی فینک استفاده نمایند. اطلاعات بیشتر در این مورد در سایت این مرکز به آدرس www.ifinc.ir  در دسترس می باشد.

لازم به ذکر است شرکت خدمات انفورماتیک با سابقه 26 سال فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و مالی و به عنوان بزرگترین شرکت فعال این حوزه، با همکاری مجموعه هم آوا که دارای سابقه طولانی در اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپ ی می باشد، اقدام به تأسیس مرکز آی فینک کرده است.

این مرکز، استارتاپ های مرتبط را در بخشهای متنوعی مانند فضای کاری، سرمایه اولیه، آموزش و منتورینگ، دسترسی به سرویس ها و زیرساخت هایی که در اختیار شرکت خدمات انفورماتیک است و قابلیت ارائه به استارتاپ ها را دارد، حمایت کرده و به آنها جهت دستیابی به محصول نهایی و ورود به بازار مناسب کمک می کند.

 

 

منبع: خدمات انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  7