سرویس ابری بلاک چین مایکروسافت خدمات مدیریت اطلاعات بلاک چین جدیدی را معرفی کرد

طی پست رسمی که در وبلاگ مایکروسافت آژور Microsoft Azure منتشر شد، این غول سرویس های IT خبر از مدیریت داده بلاکچین و توکن های بلاکچین آژور (Azure Blockchain Tokens) داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، خدمات توکن های بلاکچین آژور (Azure Blockchain Tokens) قصد دارد که توصیف، ایجاد و مدیریت توکن هایی که با استاندارد صنعت ایجاد می شوند را ساده کند. این شرکت همچنین الگوهای از پیش ساخته شده را برای مصارف رایج ارائه می دهد و یک گالری را برای الگوهای ایجاد شده توسط شرکا میزبانی می کند که انتظار می رود این ویژگی در آینده اضافه شود. در این بیانیه آمده است:

    با این ویژگی جدید، اکنون می توانیم به مشتریان خود تجربه ای از ایجاد و مدیریت آسان توکن های دارایی های دیجیتال و فیزیکی را از طریق سرویس توکن های بلاک چین آژور و هم چنین مدیریت خود شبکه بلاک چین از طریق خدمات بلاک چین آزور را ارائه دهیم.

سرویس معرفی شده دیگر به اسم مدیریت اطلاعات بلاک چین (Blockchain data manager) ویژگی جدیدی در خدمات بلاک چین آژور است که به کاربران خود امکان می‌دهد تا اطلاعات دفترکل بلاک چین را به دست آورند، آن را تبدیل کنند، در صورتی که این اطلاعات رمزنگاری شده اند آنها را رمزگشایی کنند و به چندین منبع ارائه دهند. طبق این اعلان، این عملکرد جدید باعث ساده سازی “وظیفه پردردسر یکپارچه سازی برنامه های موجود با اطلاعاتی است که بر روی دفترکل بلاک چین قرار دارند’ می شود.

اوایل هفته جاری، هم چنین آژور هیروز (Azure Heroes) نیز معرفی شد که توکن های بلاک چین غیرقابل تعویض هستند. هدف این توکن ها، پاداش دادن به جامعه توسعه دهندگان است.

بلاک چین شاهد پذیرش روز افزونی در صنایع مختلف است. طبق تحلیل روز گذشته کوین تلگراف، یکی از نمونه های اخیر این موضوع، استفاده از بلاک چین همراه با چاپ سه بعدی برای ارتقای زنجیره تامین هوافضایی است.

منبع: cointelegraph

mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  16