امکان دریافت مجدد چاپ رسید تراکنش در کارتخوان های بانک ملت

بانک ملت، امکان چاپ تراکنش های خاص را در کارتخوان های فروشگاهی خود امکان پذیر کرد.بر اساس این خدمات جدید بانک ملت، امکان دریافت مجدد چاپ رسید تراکنش خاص، با در اختیار داشتن شماره پیگیری تراکنش مورد نظر و رمز فروشنده، فراهم شده است به گونه ای که پذیرندگان کارتخوان های این بانک، می توانند با انجام مراحلی، نسبت به چاپ رسید تراکنش خاص اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این بانک با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات ویژه روی پایانه های فروشگاهی، امکان چاپ مجدد رسید تراکنش خاص را در این دستگاه ها فراهم کرد.

بر اساس این خدمات جدید بانک ملت، امکان دریافت مجدد چاپ رسید تراکنش خاص، با در اختیار داشتن شماره پیگیری تراکنش مورد نظر و رمز فروشنده، فراهم شده است به گونه ای که پذیرندگان کارتخوان های این بانک، می توانند با انجام مراحلی، نسبت به چاپ رسید تراکنش خاص اقدام کنند.

بر این اساس، پذیرندگان کارتخوان های بانک ملت می توانند با انتخاب گزینه فروشنده، انتخاب منوی گزارشات، انتخاب گزینه چاپ مجدد رسید خاص، درج رمز فروشنده، درج شماره پیگیری تراکنش مورد نظر(عددی که در اطلاعات موجود در رسید خرید کالا به همراه شماره کارتخوان رو به روی عبارت" پیگیری/ پایانه" درج شده است)، رسید مورد نظر را از این دستگاه ها دریافت کنند.

این گزارش حاکی است، چاپ مجدد رسید تراکنش خاص در کارتخوان های بانک ملت بدون محدودیت زمانی و صرفا مربوط به تراکنش های خرید است و در زمینه سایر تراکنش های از جمله برگشت از خرید، خرید شارژ اعتباری، پرداخت قبوض، شارژ کیف پول الکترونیک و انتقال وجه امکان پذیر نیست.

در عین حال کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان بانک ملت به شماره 1556 در تهران و 82488-021 در شهرستان ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی مشتریان خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −  86  =