ارزهای دیجیتال بزودی در مناطق آزاد تولید می شوند

مدیرعامل منطقه آزاد کیش می گوید که تولید ارزهای دیجیتال در مناطق آزاد بزودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مدیرعامل منطقه آزاد کیش اعلام کرد: مقدمات بورس بین‌الملل در دولت در حال انجام است و تا پایا ن سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی شروع بکار کرد. در بین مسئولان ارشد در سه حوزه پولی و مالی همتی – رئیس کل بانک مرکزی – و شاپور محمدی – رئیس سازمان بورس – در این نمایشگاه حضور ندارند ولی غلامرضا سلیمانی – رئیس کل بیمه مرکزی- در نمایشگاه حاضر است.

همچنین مظفری، مدیر عامل منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه با اشاره به اهمیت هر یک از این بازارهای مالی و پولی تاکید کرد که با راه‌اندازی بورس بین‌الملل فضای بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد خواهد شد.

وی با دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود به ایران گفت: علیرغم فشارهای آمریکا فرصت سرمایه‌گذاری در ایران را از دست نداده و نگران اتفاق سخت و زودگذر نباشند.

مظفری همچنین با اشاره به اهمیت منطقه آزاد کیش و مزیت‌های موجود در آن اظهار کرد: کیش به دلیل فرصت خاص جغرافیایی و مزیت‌هایی که دارد، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری با راندمان بالاست؛ به طوری که اجرای همزمان پروژه‌های زیرساختی از جمله ترمینال و اسکله‌های با حجم بالا فرصت‌های خاصی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

 

تولید ارزهای دیجیتال در مناطق آزاد؛ به زودی

وی همچنین اعلام کرد که تولید ارزهای دیجیتال به زودی در مناطق آزاد آغاز خواهد شد.

به گفته مظفری، ارزهای دیجیتال می توانند در جریان دریافت و پرداخت و مبادلات ارزی میان فعالان اقتصادی به کار گرفته شوند.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بیمه و بورس از ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش برپاست.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1