استفاده بانک شهر از سرپرستی ها برای تسریع واگذاری املاک مازاد

معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک شهر می گوید که در راستای اجرای بخشنامه‌های ابلاغی وزارت اقتصاد و توجه به سیاست‌های بانک مرکزی، فروش املاک مازاد این بانک سرعت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سعید کیانی با بیان اینکه شناسایی املاک مازاد و همچنین احصای موانع و مشکلات موجود در ملک های تحت مالکیت این بانک در دستور کار قرار دارد، افزود: تلاش شده از ظرفیت سرپرستی های بانک شهر در شهرهای مختلف برای سرعت بخشیدن به واگذاری املاک مازاد استفاده شود.

وی افزود: به همین منظور، تمامی مراحل مقدماتی این کار در حال انجام است و در صورت ظرفیت و پذیرش بازار و فراهم شدن شرایط، این واگذاری ها با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک شهر با اشاره به تلاش های مستمر برای رفع مشکلات و موانع موجود در فرایند فروش املاک مازاد، تصریح کرد: جلسات مختلف و پی در پی با واگذار کنندگان املاک به بانک (علی الخصوص شهرداری ها و شرکت های تابعه آنها) برگزار شده تا بتوان مشکلات موجود در املاک واگذار شده را رفع کرده و نحوه واگذاری آنها تسهیل شود.

کیانی پیگیری حقوقی و قضایی جهت رفع تصرف از املاک تملیکی ثبت شده در دفاتر مالی بانک را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: کنترل منظم و مستمر بازار فروش املاک و تدوین سیاست های اجرایی در مسیر بازار هدف از طریق ایجاد ارزش افزوده برای املاک مازاد بانک شهر نیز طی ماه های گذشته انجام شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  14  =