رئیس مرکز ملی فضای مجازی از نمایشگاه تراکنش ایران بازدید می کند

برای سومین سال پیاپی؛

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران، برای سومین سال پیاپی، برای بازدید از نمایشگاه تراکنش ایران و تعامل با فعالان استارتاپی، به این رویداد می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی از غرفه کسب و کار ها و استارتاپ ‌های حاضر در این رویداد، بازدید و با فعالان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی، گفت‌وگو می‌کند.
 
مرکز ملی فضای مجازی براساس حکم مقام معظم رهبری زیر نظر شورای عالی فضای مجازی کشور تاسیس شده است. در حکم ایشان آمده است: «این شورا (شورای عالی فضای مجازی) وظیفه دارد مرکزی به نام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم‏‌گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت‌‌افزاری، نرم‌‌افزاری و محتوایی در چارچوب مصوبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد. نکات اساسی در مورد وظایف شورای عالی و مرکز ملّی فضای مجازی با تأکید بر توجه جدی به آن، در پیوست این حکم ابلاغ می‌گردد. در پایا ن انتظار دارم، ضمن تسریع در تشکیل مرکز ملی فضای مجازی، رئیس و اعضای محترم شورا تلاش بایسته را در جهت دستیابی این مرکز به اهداف تعیین شده به کار برند. کلیه دستگاه‌‌های کشور موظف به همکاری همه‏‌جانبه با این مرکز می‌باشند.»
 
هر ساله مقامات ارشد اقتصادی، بانکی و فناوری از روزهای مختلف رویداد ITE بازدید و با حاضران، در مورد چالش‌ها، نیازها و فرصت‌های موجود در صنعت تبادل نظر می‌کنند.
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019)، به همت مرکز فابا ، ۲۸ تا ۳۰ آبان سال جاری، در نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: ستاد خبری ITE

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =