ایران ارقام با یک شرکت چینی قرارداد همکاری ۳ ساله امضا کرد

طبق قرارداد سه ساله شرکت ایران ارقام با شرکت چینی King Teller ، ایران ارقام نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های SSM این شرکت چینی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ایران ارقام پیشرو در ارائه بروزترین ترین تکنولوژی های صنعت بانکداری است و پس از معرفی برندهای NCR و GRG توسط این شرکت و موفقیت چشمگیر آنها در صنعت بانکی ایران، این بار شرکت King teller را وارد صنعت بانکداری ایران خواهد کرد.

شرکت ایران ارقام طی هفته گذشته قراردادی 3 ساله با شرکت King Teller چین امضا کرد.

King Teller یک شرکت چینی خوش نام است که از سال 2007 تا کنون توانسته با 150 بانک در سرتاسر دنیا همکاری کند و طی این سالها بیش از 100.000 دستگاه ATM را تا انتهای سال 2018 راه اندازی کرده است.

بر مبنای این قرارداد، ایران ارقام نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای SSM شرکت King Teller از قبیل  ATM, CRS, VTM, BNS, PFEو… خواهد بود.

 “کارخانه ایران ارقام با بیش از 7000 متر مربع فضای تولید و انبار و با ظرفیت مونتاژ 3000 خودپرداز در سال میزبان شرکت King Teller"در روز دوم سفر مدیران ارشد شرکت King Teller به ایران، طی بازدیدی که از کارخانه تولیدی ایران ارقام انجام شد و با توجه به پتانسیل های بالای این کارخانه هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تکنولوژیی، این بازدید منجر به امضای تفاهمنامه جدیدی شد که به موجب آن دو طرف بر بومی سازی و تولید داخل ایران برخی از دستگاههای شرکت King Teller توافق نمودند.

مدیران ارشد King Teller پس از بازدیدها از بخش های مختلف شرکت ایران ارقام و مجموعه جلسات با مدیران این شرکت، قرارداد همکاری بلند مدت با شرکت ایران ارقام منعقد کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −  89  =