۹۹ درصد ارزهای دیجیتال بی ارزش خواهند شد

مدیرعامل ریپل معتقد است که ۹۹ درصد ارزهای دیجیتال در آینده بی ارزش خواهند شد و تنها ۱ درصد آن ها باقی می مانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، گارلینگهوس طی مصاحبه ای با بلومبرگ در تاریخ ۵ نوامبر مدعی شد که تاکنون ارزهای دیجیتال بسیار زیادی به وجود آمده اند و پیش بینی کرد که فقط یک درصد تمام ارزهای دیجیتال می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل ریپل بیان کرد این تعداد پروژه های اندک ارز دیجیتال باعث تغییر و تحول خود خواهند شد و در دهه های آتی رشد چشمگیری خواهند داشت زیرا بر روی حل مشکلات واقعی برای مشتریان واقعی متمرکز خواهند بود.

افزایش ارزهای دیجیتال به دلیل تبلیغات و سروصدای پیرامون این بازار است
طبق سخنان گارلینگهوس، افزایش تعداد ارزهای دیجیتال به دلیل تبلیغات و سروصدای بسیار زیاد پیرامون اکوسیستم ارزهای دیجیتال می‌باشد.

مدیرعامل ریپل با اشاره به این موضوع که تاکنون بیش از ۳۰۰۰ دارایی دیجیتال برای انجام معاملات وجود دارد گفت که تعداد بسیار کمی واقعا پاسخگوی نیاز مشتریان خواهند بود و اکثر این ارزهای دیجیتال به احتمال بسیار زیاد بی ارزش خواهند شد.

وی بیان کرد: هرگاه بازار جدیدی به وجود می‌آید، افراد بسیار زیادی وجود دارند که وارد بازار مورد نظر می‌شوند و می‌خواهند نشان بدهند که می‌توانند مشکلات موجود را حل کنند و پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

انتقاد از نوسان تراکنش سوییفت (SWIFT)
گارلینگهوس در این مصاحبه هم چنین از “نوسان تراکنش” جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (SWIFT) انتقاد و بیان کرد که این پدیده به معنای “محاسبه زمان و نوسان است.”

گارلینگهوس با اشاره به مقاله اخیری که توسط ریپل منتشر شده است اذعان داشت که توکن XRP در معرض یک دهم نوسان پرداخت های ارز سنتی سوییفت می‌باشد.

در ماه جولای ۲۰۱۹، سوییفت آزمایش موفق انتقال آنی بین المللی در آسیا را اعلام کرد و مدعی شد که این پرداخت آنی، زمان انجام پرداخت ها را به ۲۵ ثانیه می‌رساند و سریعترین زمان آن نیز ۱۳ ثانیه می‌باشد.

این آزمایش شامل تعامل بین پلتفرم پرداخت آنی “برنامه پرداخت های جهانی سوییفت” و راهکار پرداخت های آنی سنگاپوری FAST بوده است. طبق گزارش های پیشین، سوییفت به شرکت های فناوری دفترکل توزیع شده امکان خواهد داد تا از پلتفرم GPI استفاده کنند.

 

منبع: cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  +    =  62