توحیدی مقدم و مقدسی مشاور فرشاد حیدری شدند

فرشاد حیدری مدیر عامل بانک ملی ایران طی احکام جداگانه ای فریدون توحیدی مقدم و محمدرضا مقدسی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این تصمیم مدیریتی  حیدری بیانگر عزم جدی بانک ملی ایران برای استفاده از تجارب ارزنده و فراوان مدیران مجرب  و خبره عرصه بانکداری کشور است.

توحیدی مقدم مرد پر تجربه بانک ملی ایران که بیش از 46 سال خدمت درخشان و مسئولانه را در این بانک در کارنامه کاری خود دارد، سال ها به عنوان عضو هیات مدیره ومدتی نیز به عنوان سرپرست بانک ملی ایران فعالیت داشته است.

وی از نظر علاقه مندی ، تعلق خاطر و احساس مسئولیت به بانک ملی ایران از الگوهای صدیق نظام بانکی کشور محسوب می شود که افتخار دریافت نشان دولتی خدمت را در کارنامه خود دارد.

محمدرضا مقدسی نیز از مدیران برجسته نظام بانکی است که سال ها فعالیت و مدیریت در نظام بانکی کشور از جمله تجربیات ایشان است.
ریاست هیات مدیره بانک صادرات، عضویت هیات مدیره بانک های ملی، صادرات و ملت، معاونت اداره کل اعتبارات بانک ملی ایران و ریاست هیات مدیره و مدیریت عامل شرکت سهامی حسابرسی از جمله سوابق کاری مقدسی است.

مدیریت جدید بانک ملی ایران که در شرایطی بسیار حساس و ویژه سکان هدایت این بانک کهن را به عهده گرفته ، تلاش دارد تا علی رغم تمامی هجمه های چند ماه اخیر علیه این بانک در فضایی آرام و بدون هیاهو ، جریان امور در بانک ملی ایران را به پیش ببرد چیزی که با انتصاب دو نفر از مردان پرتجربه و کارآزموده نظام بانکی به سمت مشاور عالی بیش از پیش ملموس است.

بی شک سال ها فعالیت در سطح اول نظام بانکی کشور از سوی این دو مرد پر تجربه می تواند یاریگر اندیشه های مدیران فعلی این بانک کهن باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  ⁄  6  =