اتفاقاتی در زمینه کیف پول در راه است/پایان دردسرهای قیمت گذاری کارمزد با حل چالش کیف پول

پیش بینی معاون توسعه کسب‌وکار سداد؛

معاون توسعه کسب‌وکار شرکت پرداخت الکترونیک سداد معتقد است که حل و فصل چالش کیف پول به دردسرهای قیمت‌گذاری روی کارمزد پایان می دهد و امسال اتفاقاتی در زمینه کیف پول رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب‌وکار شرکت پرداخت الکترونیک سداد درباره مهمترین چالش امروز صنعت بانکداری و پرداخت، گفت: همچنان مشکلاتی از گذشته وجود دارند که به عنوان چالش‌های جدی در صنعت بانکداری و پرداخت محسوب می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه امروز تکرار برخی از این چالش‌های قدیمی دیگر لوس شده است، گفت: مشکلات پیرامون نظام کارمزد یکی از این مشکلات است که در سال‌های گذشته وجود داشت و امروز نیز همچنان وجود دارد و راه‌حلی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.
 
داودیان تاکید کرد: با این وجود یکی از مهمترین چالش‌هایی که امروز در صنعت به وجود آمده است و با آن مواجه هستیم نظم و نظام دادن به موضوع کیف پول است.
 
معاون توسعه کسب‌وکار شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این باره گفت: کیف پول از جمله موضوعاتی است که حل و فصل آن می‌تواند به دردسرهایی قیمت‌گذاری روی کارمزد  پایا ن دهد و آن را حل کند.
 
داودیان گفت:‌ همانطور که پارسال پیش‌بینی کرده بودیم فکر می‌کنم امسال، سالی است که اتفاقاتی در زمینه کیف پول رخ خواهد داد. معتقدم در صورت حل و فصل چالش قانون کیف پول و نظام دادن به آن می‌تواند محرکی برای اصلاح قیمت کارمزدی باشد و این موضوع می‌تواند چالش اساسی امسال صنعت باشد.
 
معاون توسعه کسب‌وکار شرکت پرداخت الکترونیک سداد درباره برگزاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران نیز گفت: نمایشگاه تراکنش ایران فرصتی است برای گفتمان و اگر این گفتمان بتواند همانند سال‌های گذشته جریان سازی شود می توانیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
 
داودیان گفت: در نتیجه جریان سازی‌هایی که در نمایشگاه تراکنش ایران در سال های گذشته رخ داد، یک سری اتفاقات خوب افتاد و به اکوسیستم استارتاپ ی کشور کمک کرد.
 
وی تاکید کرد: فضای گفتمان فضای طبیعتا خوبی است و اگر به خوبی از آن بهره برداری شود می تواند کمک کند که هم کسب و کار های مستقر اوضاعشان بهبود پیدا کند و مشکلاتشان رفع شود و هم نظام اداری و نظام اقتصادی مرتبط با این صنعت هم بانکی و هم پرداختی اصلاح شود و علاوه بر آن فرصتی نیز برای کسب و کار های جدید پیدا شود.

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  2  =