کارمزدها روزانه ۲۰ هزار دلار برای بایننس درآمدزا هستند

کارمزد برداشت در صرافی بایننس، فارغ از مقدار برداشت یا ملزومات کارمزد شبکه (کارمزد تراکنش ها) ، ۰.۰۰۰۵ بیت کوین می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در حال حاضر این مقدار کارمزد تقریبا ۳۳ برابر میانگین کارمزد مورد نیاز برای تضمین استخراج تراکنش در بلاک بعدی می‌باشد.

مزایای دسته بندی کردن پرداخت ها
بایننس از فرآیندی به اسم دسته بندی کردن پرداخت ها به منظور کاهش کارمزد تراکنش ها به حداقل ممکن استفاده می‌کند و تا حدی که امکان دارد خروجی ها را در یک تراکنش فشرده می‌کند تا کارمزد تراکنش ها را تا ۸۰ درصد کاهش دهد. بایننس هم چنین از حفظ آدرس ورودی لگسی (legacy) بهره می‌برد که در واقع باعث می‌شود دسته بندی پرداخت ها مقرون به صرفه تر از آدرس های سگویت (SegWit) شوند.

این سیستم هم چنین به بایننس امکان می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که تراکنش ها نسبتا سریع تایید می‌شوند. اگر به تخمین اخیر کارمزدها نگاهی بیاندازیم متوجه می‌شویم که در حال حاضر میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین تقریبا ۶ ساتوشی در هر بایت می‌باشد، در حالی که کارمزد تراکنش های دسته بندی شده بایننس تقریبا ۱۰۰ ساتوشی در هر بایت می‌باشد که باعث جذاب شدن این تراکنش ها برای ماینر ها می‌شود.

با نگاهی به کیف پول آنلاین بیت کوین بایننس درمی‌یابیم که در یک بازه بیش از یک ساعته، این پلتفرم در مجموع ۷ پرداخت دسته بندی شده ارسال کرده است که هر کدام به طور میانگین شامل ۳۶ خروجی بودند. در مجموع این ۷ پرداخت دسته بندی شده، ۰.۰۱ بیت کوین پرداخت کرده است که با احتساب قیمت فعلی، معادل با ۷۹.۳۶ دلار می‌باشد.

حال در نظر بگیرید که هر کدام از خروجی های این پرداخت های دسته بندی شده بیانگر یکی از برداشت های مشتریان باشد و این برداشت ها هر کدام دارای کارمزد ۰.۰۰۰۵ بیت کوین می‌باشند. در نتیجه می‌توان گفت که بایننس از این برداشت ها در مجموع ۰.۱۲۵ بیت کوین به ارزش ۹۹۲ دلار کارمزد دریافت کرده است و تراکنشی به ارزش ۷۹.۳۶ دلار ارسال کرده است.

دریافت کارمزد زیاد، تجارت پرمنفعتی است
اگر اینطور باشد پس چرا بایننس کارمزد برداشت ۰.۰۰۰۵ بیت کوین دارد؟ اگرچه هرگز به طور عمومی این موضوع را اعلام نکرده است، اما می‌توان اذعان داشت که در حال حاضر با دریافت کارمزد ۰.۰۰۰۵ بیت کوین برای هر برداشت می‌تواند تمام ضررها را جبران کند.

هرچند پاسخ محتمل تر این است که این موضوع یکی از روش های پرشمار کسب سود بایننس می‌باشد. با در نظر گرفتن اینکه تراکنش های ما چندین ساعت طول می‌کشند، می‌توان گفت که بایننس فقط تر کارمزد تراکنش های بیت کوین تقریبا ۲۲۰۰۰ دلار سود دریافت می‌کند.

اگر این موضوع را در نظر بگیریم که بایننس به کاربران خود امکان می‌دهد تا صدها ارز دیجیتال مختلف را برداشت کنند، سود ناشی از کارمزد برداشت می‌تواند بسیار بیشتر از محاسبات ما باشد. اخیرا BelnCrypto گزارش داده که عملکرد زنجیره جانبی بایننس از تمام زنجیره های جانبی دیگر بهتر بوده است.

 

منبع: beincrypto

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  68  =  73