۱۴ حامی نمایشگاه تراکنش ایران را بشناسیم

نمایشگاه تراکنش ایران طی 4 دوره برگزاری 14 حامی راهبردی داشته است که نقش قابل توجهی در ادامه برگزاری، توسعه و تاثیرگذاری این رویداد مهم ایفا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مرکز فابا رویداد پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران را 28 تا 30 آبان ماه سال جاری و در میان مشارکت گسترده بازیگران صنعت بانکداری، پرداخت و دیگر صنایع مرتبط و همچنین اکوسیستم استارتاپ ی کشور برگزار خواهد کرد.
 
نمایشگاه تراکنش ایران طی 4 دوره برگزاری  14 حامی راهبردی داشته است که نقش قابل توجهی در ادامه برگزاری، توسعه و تاثیرگذاری این رویداد مهم ایفا کردند و توانستند یکی از اهداف این رویداد را در تحقق بخشیدن به رویکرد خود در حوزه B2G و شنیده شدن حرف بخش خصوصی از سوی بخش های مختلف حاکمیتی تحقق بخشیدند.
 
«معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری»، «سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور»، «بانک مرکزی»، «شورای عالی فضای مجازی»، «وزارت امور اقتصادی و دارایی»، «وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «مرکز فناوری، اطلاعات، ارتباطات و امنیت ریاست جمهوری»، «سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران»، «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران»، «دانشگاه آزاد اسلامی»، «پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات»، «مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری»، «سازمان فناوری اطلاعات ایران» و «شهرداری تهران» حامیان راهبردی نمایشگاه تراکنش ایران در سال های گذشته را تشکیل می‌دهند.
 
نزدیک به یک ماه زمان تا برگزاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران زمان باقی مانده است و تاکنون 7 حامی راهبردی و اسپانسر این نمایشگاه برای حمایت و سرمایه گذاری در آن اعلام آمادگی کرده اند. در ادامه نگاهی داریم به اسامی این حامیان.
 
حمايت صندوق نوآوري و شکوفایی از ITE 2019
 
صندوق نوآوري و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، حمایت خود را از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران اعلام کرد.
 
این صندوق از شركت‌هاي دانش‌بنيان حاضر در نمايشگاه تراكنش ایران، حمايت مالي می‌کند.
 
 صندوق نوآوري و شکوفایی، بر اساس قانون حمايت از شركت‌ها و مؤسسات دانش‌بنيان و تجاري‌سازي نوآوري‌ها و اختراعات شکل گرفت. این صندوق قصد دارد با حضوری متفاوت در ITE 2019، شرکت‌های دانش‌بینان حاضر در این رویداد را تحت چتر حمایتی خود قرار دهد.
 
شرکت خدمات انفورماتیک؛ اسپانسر ویژه جشنواره‌های استارتاپ ی ITE 2019
 
شرکت خدمات انفورماتیک، با رویکردی جدید به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران می‌آید و اسپانسر ویژه جشنواره‌های استارتاپ ی این رویداد خواهد بود.
 
حمایت ویژه خود را از جشنواره بزرگ فین‌تک ایران و جشنواره استارتاپ ی شهر هوشمند در ITE 2019، اعلام کرده است.  همچنین شرکت خدمات انفورماتیک در این نمایشگاه، مرکز نوآوری و برنامه‌های خود را در حوزه فناوری‌های بانکی و پرداخت، رونمایی می‌کند.
 
 جزئیات حضور شرکت خدمات انفورماتیک ، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت فناوری صنعت بانکی  در نمایشگاه تراکنش ایران، به زودی از سوی مدیران آن، اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
سرمایه‌گذاری رفاتک بر تیم‌های حاضر در جشنواره‌های استارتاپ ی ITE 2019
 
مرکز نوآوری و توسعه کسب و کار بانک رفاه (رفاتک)، بر تعدادی از استارت‌های حاضر در نمایشگاه تراکنش ایران، سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
بر همین اساس، تعدادی از تیم‌های شرکت‌کننده در جشنواره‌های استارتاپ ی، بر اساس معیارهای رفاتک انتخاب و از حمایت 3 تا 5 میلیارد تومانی این مرکز برخوردار می‌شوند.
 
 همزمان با برگزاری ITE 2019، دو جشنواره استارتاپ ی فین‌تک و شهر هوشمند نیز برگزار خواهند شد. تا کنون 76 تیم برای حضور در این دو رویداد، اعلام آمادگی کرده‌اند. مهلت ثبت‌نام تا پایا ن مهر ماه ادامه دارد.
 
اعلام حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از ITE 2019
 
وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله وزارت‌خانه‌هایی است که تاکنون حمایت خود را از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران اعلام کرد است.
 
 وزارت صمت، عهده‌دار بیشترین سهم اقتصادی کشور است و بخش عمده‌ای از سیاست‌های کلی این حوزه را تدوین و اجرایی می‌کند.
 
اعلام حمایت اتاق بازرگانی تهران از ITE 2019
 
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز از جمله نهادهایی است که حمایت خود را از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، اعلام کرد.
 
بر این اساس، این پارلمان بخش خصوصی از جمله حامی ITE 2019 خواهد بود که در روزهای پایا نی آبان ماه برگزار خواهد شد.
 
 اتاق تهران، یک تشکل اقتصادی تاثیرگذار محسوب می‌شود که بیش از 19 هزار عضو فعال دارد.
 
سازمان فناوری اطلاعات در صف حامیان ITE 2019
 
سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز ضمن حمایت از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019)، با برنامه‌های متنوع در این رویداد حضور می‌یابد.
 
در جلسه‌ای که 30 شهریور ماه در محل وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حضور امیر ناظمی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا برگزار شد، این سازمان به نمایندگی از این وزارت خانه، بر حضور پررنگ و بابرنامه در رویداد ITE تاکید کرد.
 
 در این جلسه، سجاد فلاح عضو هیات عامل این سازمان، مهرداد صادقی مدیرعامل شرکت فابا تک و حامد بختیاری مدیرعامل موسسه آموزشی فناوران فابا نیز حضور داشتند.
 
جزئیات همکاری میان سازمان فناوری اطلاعات و مرکز فابا و چگونگی حضور این سازمان در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، در آینده نزدیک اعلام می‌شود.
 
اعلام حمایت انجمن آشنا از ITE 2019
 
انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری (آشنا) نیز از از جمله انجمن های نام آشنا در صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری هستند که حمایت خود را از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) اعلام کردند.
 
این انجمن بر حضور پررنگ خود در رویداد بزرگ ITE تاکید کرد.
 
نزدیک به 40 شرکت نرم‌افزاری، عضو انجمن آشنا هستند و محصولات آنها در بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های پرداختی کشور استفاده می‌شود.

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  70