تلگرام دوم آبان به دادگاه می رود

دادگاه تلگرام ۲ آبان ۱۱ صبح به وقت آمریکا در نیویورک برگزار می شود که برای تلگرام و بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، تاریخ دادگاه تلگرام  در واقع ۲۴ اکتبر یا ۲ آبان ۱۱ صبح به وقت آمریکا در نیویورک برگزار می شود و به نظر می رسد این تاریخ برای تلگرام و بازار ارز های دیجیتال بسیار مهم باشد.

کمیسیون SEC دادخواستی به تلگرام ارسال کرده است و طی آن تلگرام باید تا تاریخ ۱۸ اکتبر یا همان ۲۶ مهر ماه مدارک لازم را برای این کمیسیون ارسال کند.

کمیسیون SEC اواخر روز جمعه درخواستی را اعلام کرد که اقدام فوری برای توقیف تلگرام در خصوص فروش یا سایر روش های توزیع توکن های گرام (Gram) در آمریکا ارائه داده است. تلگرام به دلیل اینکه ICO خود را طبق قوانین SEC عرضه نکرده است محکوم شده است.

تلگرام و فیسبوک به دلیل عرضه ارز دیجیتال خود با مسائل قانون گذاری متفاوتی مواجه شده اند که هر بار این اخبار تاثیری بر روی بازار ارز های دیجیتال گذاشته است. این شرکت ها با عرضه ارز دیجیتال خود ممکن است پذیرش ارزهای دیجیتال را گسترش دهند اما ابتدا باید این موضوع را بررسی کرد که این شرکت های متمرکز آیا می توانند فشار قانون گذاران را تحمل کنند و یا فرصتی برای عرضه ارز دیجیتال خود پیدا می کنند یا خیر.

پس خیلی بی دلیل نبوده است که ساتوشی ناکاموتو پس از عرضه بیت کوین ناپدید شد. در غیر این صورت، او هم یا درگیر چنین مسائلی بود یا گوشه زندان به سر می برد.

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  20