نرم‌افزار ارائه دهنده «رمز دوم یکبار مصرف» بانک صادرات ایران، «ریما» عملیاتی شد

طرح «رمز دوم پویا» برای انجام خدمات بانکی در بانک صادرات با استفاده از نرم‌افزار «ریما» در دو بستر سایت اینترنتی بانک و اپلیکیشن «صاپ» عملیاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ، در این طرح تمامی دارندگان کارت‌های بانک صادرات ایران می‌توانند در صورت تمایل از طریق تلفن همراه و دستگاه خودپرداز ، دسترسی به رمز یکبار مصرف را فعال کنند. به طوری‌که در نخستین مرحله برای فعالسازی فرآیند تولید رمز یکبار مصرف، متقاضی باید برنامه «ریما» را از سایت بانک به نشانی www.bsi.ir  یا با استفاده از لینک «رمزساز پویا» در اپلیکیشن پرداخت «صاپ» دانلود و نصب کرده و شماره تلفن همراه ثبت شده در بانک را در برنامه وارد کند.

در صورت تطبیق شماره تلفن، کد فعالسازی برنامه برای وی پیامک می‌شود و در غیر اینصورت متقاضی باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مراجعه کرده و کد فعالسازی را دریافت کند. پس از آن، کد فعالسازی را در کادر مورد نظر وارد و رمز ورود یا الگوی دلخواه برای ورود به نرم‌افزار را تعریف کند.

همچنین متقاضی بعد از انجام مراحل فوق باید به نزدیکترین دستگاه خودپرداز بانک صادرات ایران مراجعه کرده و پس از وارد کردن کارت بانکی و ورود به صفحه اصلی، گزینه «فعالسازی رمز اول یا دوم یکبار مصرف» را از منوی عملیات رمز انتخاب و شماره تلفن همراه خود را وارد کند. در صورت تطابق شماره تلفن همراه، علاوه بر پیامک کد فعالسازی به تلفن همراه، رسید رمز هشت کاراکتری را هم از دستگاه دریافت کند.

پس از طی مراحل ذکر شده، متقاضی باید مجدداً وارد برنامه «ریما» یا منوی رمز پویای صاپ شده و منوی افزودن رمز اول یا دوم کارت را انتخاب و رمز دریافتی از خودپرداز را در کادر اول و کد فعالسازی ارسالی در پیامک را در کادر دوم وارد کند. همچنین مشتریان در صورت تمایل می‌توانند رمز ایستای خود را نیز همزمان با رمز پویا، فعال نگه دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  6