باشگاه فوتبال گالاتاسرای ترکیه توکن هواداری مبتنی بر اتریوم راه اندازی می کند

باشگاه فوتبال گالاتاسرای اسپور ترکیه در نظر دارد با همکاری استارتاپ ورزشی فعال در حوزه بلاکچین Socios، توکن هواداری مبتنی بر اتریوم را راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، خبر راه اندازی این توکن هواداری توسط باشگاه گالاتاسرای اسپور از طرف استارتاپ Socios در روز گذشته و طی یک بیانیه، رسانه ای شد.

علاوه بر این، اپلیکیشن تلفن همراه مبتنی بر بلاکچین نیز جهت تأثیرگذاری و اهدای پاداش های طرفداری ارائه خواهد شد. این توکن های هواداری به طرفداران امکان می‎دهد که در نظرسنجی های منتسب به باشگاه رأی دهند، و در تصمیم گیری در مورد موضوعاتی که این باشگاه آن را به رأی میگذارد، شرکت کنند.

انتظار میرود که نظرسنجی ها مواردی از قبیل طرح های جدید محصولات رسمی، فعالیت های روز مسابقه و تجربیات ورزشگاهی، و همچنین کمپین های حمایت مالی و محتوای رسانه ای را در بر بگیرد.

تعداد توکن ها با امکان نگهداشت توسط یک هوادار، میزان ارزش آراء آنها را تعیین می‎کند. این توکن توسط Socios.com در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ و از طریق یک فرآیند به طرفداران پیشنهاد و فروخته خواهد شد. در همین راستا یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه ضمن اعلام خرسندی از این همکاری، این اقدام را گامی مهم در جهت ایجاد فرصت های جدید و نیز تحولی در مسیر استراتژی دیجیتالی باشگاه برشمرد.

کمپانی Socios، اظهار داشت پیش از این باشگاههای بزرگی نظیر پاری سن ژرمن، یوونتوس، وستهام یونایتد، آث رم و اتلتیکو مادرید نیز به پلتفرم این شرکت پیوسته اند.

 

منبع: cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40