طراحی و تولید نرم افزار همیار پشتیبان در شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی

نرم افزار «همیار پشتیبان» توسط امور برنامه‌ریزی و سیستم‌ها و واحد نرم‌افزار شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی طراحی و تولید شد. این نرم‌افزار کاستی‌های مربوط به سرویس روزانه‌ پشتیبان‌های پایانه‌های فروش را پوشش می‌دهد و با استفاده از آن در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از واحد روابط عمومی و تبلیغات، نرم افزار "همیار پشتیبان" به همت امور برنامه‌ریزی و سیستمها و واحد نرم افزار شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی طراحی و تولید گردید.

لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار کلیه نیازها و کاستی‌های مربوط به سرویس روزانه‌ پشتیبان‌های پایا نه‌های فروش را پوشش می‌دهد و موجب افزایش سرعت و دقت پشتیبان در انجام فرآیند مربوطه می‌گردد.

همچنین می‌توان از قابلیتهای این نرم افزار به رؤیت اخبار و ابلاغیه‌های شرکت، سرویس‌های روزانه، دسترسی به جزوات آموزشی و فرم‌های مورد نیاز و ویرایش مشخصات پذیرنده توسط پشتیبانان به صورت آنلاین و آفلاین اشاره نمود.

گفتنی است تحقق اهداف زیست محیطی با کاهش چشمگیر میزان مصرف کاغذ، جلوگیری از هدر رفتن منابع سازمان (کاهش هزینه‌های مواد مصرفی مانند پرینتر، جوهر و …)، افزایش سرعت در ارائه خدمات به پذیرندگان و در نهایت افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان و همچنین کاهش احتمال خطای انسانی از مزایای مهم استفاده از این نرم افزار می‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  ⁄  31  =