برای مسابقات جهانی لهستان آماده می شوم

مدال آور کیک بوکسینگ آسیا:

مصطفی صحرانورد نایب قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا و کارمند استان خراسان شمالی ایران کیش با بیان اینکه خود را برای مسابقات جهانی آماده می کند گفت : با تمرینات مداوم و برنامه ریزی شده تمام تلاشم را برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان انجام می دهم تا مجددا پرچم کشورم برافراشته شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونی، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، وی در باره نایب قهرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ آسیایی امسال اظهار کرد: مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ آسیایی هرسال برگزار می شود و در سال 2019 تعداد 23 کشور با نظارت اتحادیه جهانی کیک بوکسینگ به مدت 3 روز در شهر بیروت به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: اعزام تیم ایران توسط فدراسیون ورزشهای رزمی و با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش صورت گرفت . سطح مسابقات به دلیل کسب سهمیه برای مسابقات جهانی بسیار بالا تر از سطح توقعات بود.

صحرانورد درباره سابقه همکاری با ایران کیش گفت: از اوایل سال 95 مفتخر به همکاری با شرکت ایران کیش در سمت کارمند دفتر خراسان شمالی هستم و از اینکه در بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی ایران فعالیت دارم احساس رضایت و غرور دارم.

وی ادامه داد: مسئولین شرکت ایران کیش تاکنون هم حمایت مادی و معنوی خود را نسبت به من داشته است .اما بزرگترین دغدغه ورزش حرفه ای در این سطح افزایش هزینه ها باتوجه به وضعیت اقتصادی اخیر است .  

صحرانورد علاوه بر چندین دوره مقام قهرمانی کشور در سالهای گذشته و همچنین دو مدال بین المللی در کاپ حرفه ای 1395 گرجستان و در جام خلیج فارس 1396 تهران ، امسال هم نایب قهرمانی آسیا در لبنان را از آن خود کرده است. وی اهل خراسان شمالی و بجنورد است و با علاقه ای که از سنین نوجوانی به ورزشهای رزمی داشته است  از سال 86 در رشته کیک بوکسینگ فعالیت دارد .

تیم منتخب کیک بوکسینگ WKA بزرگسالان ایران که به مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی فدراسیون کیک بوکسینگ لبنان اعزام شده بود، توانست ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۴ مدال برنز را از آن خود کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  42