کیف پول؛ از حرف تا عمل؛ رویداد پرداختی ITE 2019

سمینار «کیف پول؛ از حرف تا عمل»، از جمله رویدادهای جانبی در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران است که موضوع چالش‌ها و الزامات نفوذ این ابزار پرداخت در جامعه را بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ستاد خبری رویداد ITE، موضوع گسترش ابزارهای پرداخت خرد، از جمله کیف پول الکترونیک، مدت‌ها است که در ایران مطرح می‌شود.

بانک مرکزی نیز برای پیشبرد این ابزار، به دنبال راه‌اندازی «پرداخت‌بان‌ها» و در تدارک تکمیل اسناد لازم، برای قانونی کردن آن است. بسیاری از شرکت‌های کسب و کاری نیز به سمت عرضه کیف پول‌های الکترونیک رفته‌اند.

با وجود این، به نظر می‌رسد، موضوع کیف پول‌ها، بیشتر در حد حرف باقی‌ مانده‌اند و اقدامی موثر و فراگیر در این حوزه انجام نشده است. زیرساخت‌های فنی، فرهنگی و قانونی آنها نیز آماده نیست.
 
در دنیای امروز، کیف پول‌های الکترونیک جایگاه ویژه‌ای در زندگی شهروندان پیدا کرده‌اند و این ابزار به ضرورتی قطعی تبدیل شده است. در سمینار «کیف پول؛ از حرف تا عمل» به این نکته پرداخته خواهد شد که برای عملیاتی کردن کیف پول الکترونیک و بهره‌گیری مردم از این ابزار در جنبه‌های مختلف زندگی روزمره، چه باید کرد؟ مدل کسب و کاری آن چیست و نمونه‌های موفق این ابزار در دنیا کدامند؟
 
نمایشگاه تراکنش ایران، روز چهارشنه 29 آبان ماه، ساعت 10، میزبان فعالان اکوسیستم پرداخت، استارتاپ‌ها و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.
 
رویداد ITE 2019، به همت مرکز فابا، 28 تا 30 آبان سال جاری در محل نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  2