سخت‌افزاری‌ها توقع دارند که توجه بیشتری به آنها شود

مدیر عامل بهین تکنولوژی:

حمید توسلی، مدیرعامل شرکت بهین تکنولوژی گفت: سخت‌افزاری‌ها توقع دارند که توجه بیشتری به آنها شود. در مسیر رشد فناوری اطلاعات در جامعة ما ، سخت‌افزار، نرم‌افزار، اپلیکیشن، اینترنت و… لازم و ملزوم هم هستند و همة اینها باید در کنار یکدیگر رشد کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حمید توسلی، مدیرعامل شرکت بهین تکنولوژی در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در گفتگو با  پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، گفت: شرکت «بهین تکنولوژی» را 27 سال پیش در سال 71 تأسیس کردیم. این شرکت در زمینة سخت‌افزار فعالیت می‌کند و 2 سال است که در زمینة تولید ALL IN ONE، مینی پی سی، تین کلاینت، استند و تولید بدنه محصولات، فعال است. کارخانه‌ای در شهر صنعتی عباس‌آباد برای تولید محصولاتی که بیان کردم، داریم که به این ترتیب بخشی از نیاز جامعه را برطرف می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با برند خاصی همکار دارید تصریح کرد: با برند UNIVO که برندی داخلی است همکاری و برای تولید محصولاتمان از کالاها و قطعات با کیفیت استفاده می‌کنیم.

وی افزود: قطعات پایه و بدنه را در ایران تولید می‌کنیم؛ اما برد اصلی، سی‌پی‌یو، رم و بقیة متعلقات را از بهترین و با کیفیت‌ترین برندها استفاده می‌کنیم.

توسلی با بیان ایتکه سخت‌افزاری‌ها توقع دارند که توجه بیشتری به آنها شود، گفت: چون رشد آی‌تی در جامعة ما لازم و ملزوم سخت‌افزار، نرم‌افزار، اپلیکیشن، اینترنت و … است، همه اینها باید در کنار یکدیگر رشد کنند اینکه توقع داشته باشیم بازار آی‌تی در آینده بزرگ و برای سهولت در سرویس دادن و بهتر خدمات ارائه کردن وارد زندگی مردم شود نیاز به این دارد که سخت‌افزارهایی که کیفیت خوبی دارند وارد بازار شوند.

به تعبیر دیگر باید از نظر منابع مالی تسهیلاتی برای شرکت‌های سخت‌افزاری در نظر گرفته شود. چون قیمت ارز ظرف یک سال سه برابر شد؛ اما آیا سرمایة شرکت‌ها نیز سه برابر شد؟ حجم کار کاهش یافت و قیمت‌ها افزایش یافتند؛ بنابراین باید تسهیلاتی برای شرکت‌های سخت‌افزاری قائل شد تا آنها بنیه مالی داشته باشند و نیاز کشور را مرتفع کنند.

وی  در مورد برنامه‌های آینده شرکت «بهین تکنولوژی» خاطر نشان کرد: قصد داریم در آینده تولید مونیتور را به خط تولیدمان بیفزاییم و هدف‌مان این است که بر اساس نیاز بازارِ داخلی نسبت به بومی‌سازی و سفارشی‌سازی محصولات‌مان قدم برداریم؛ به تعبیر دیگر آنچه قبلاً برندهای جهانی انجام نمی‌دادند ما انجام دادیم. خواسته‌هایی که در زمینه‌های سخت‌افزاری دارند فراهم کنیم و در اختیارشان قرار دهیم.

وی در پاسخ به اینکه  با چه برند خاصی در سطح جهان همکاری دارید گفت: برای بردهای اصلی‌مان از برندهای معتبر تایوانی استفاده می‌کنیم؛ اما به نام این برند اشاره نمی‌کنم؛ چون محدودیت ایجاد می‌کند. با توجه به شرایط فعلیِ جامعة ایران هدف ما این است که قطعاتی را وارد کنیم که بهترین کیفیت را داشته باشند و این اصلِ کار است؛ ولی برند خاصی مدنظر ما نیست.همه آنها تحت پوشش UNIVO  هستند؛ کیفیت در برند UNIVO  مستتر است و ما نیز قطعاً قصد داریم با قطعاتی که استفاده می‌کنیم این برند را معتبر نگه داریم.

وی درباره الکامپ 25 نیز بیان کرد: نمایشگاه امسال پربارتر از نمایشگاه سال گذشته است. پنج سالی است که این نمایشگاه به همت سازمان نصر که ارتباط خوبی با وزارت فناوری اطلاعات دارد برگزار می‌شود و هر سال مطلوب‌تر و بهتر و با نظم و انضباط بیشتری از سال گذشته برگزار می‌شود.

ویژگی نمایشگاه امسال این است که ثبت‌نام‌های اینترنتی صورت می‌گیرد و تمام بازدیدکنندگان ثبت‌نام می‌شوند از طرفی با استقبال خوب قشر جوان روبه‌رو شده است و آینده‌سازان کشور در نمایشگاه‌‌ها و استارتاپ‌ها حضور دارند.

وی تاکید کرد: معتقدم این کار باید به متولی آن یعنی سازمان نظام صنفی سپرده شود؛ چون در این زمینه تخصص دارند.الکامپ ترنز، الکامپ استارز ترندهایی هستند که در بازار آی‌تی رو به رشد هستند و به نظرم سازمان نظام صنفی خوب عمل کرده است.

بنابراین گزارش، بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ طی روزهای 27 تا 31 تیرماه 98 در نمایشگاه بین المللی برگزار شد و شرکت بهین تکنولوژی نیز با حضور در نمایشگاه و ارائه تازه ترین محصولات سخت افزاری توانست مخاطبان بسیاری را جذب نماید.

حضور بانک ها و شرکت های پرداخت، همچنین شرکت های حوزه فناوری و استارت اپی و دانش بنیان در کنار هم حال و هوای خاصی به نمایشگاه الکامپ امسال داده بود.

 

گزارشی از: حسین غیوری

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  −  35  =