دور زدن طرح رجیستری موبایل با اجاره کردن پاسپورت‌های زائران

وزیر ارتباطات خبر داد:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ریجستری موبایل و روش دور زدن این کار گفت: قاچاقچیان برای دور زدن طرح رجیستری سراغ کاروان‌های کربلا می‌روند و با اجاره کردن پاسپورت‌های زائران، گوشی‌ها را رجیستر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدجواد آذری جهرمی بعداز ظهر چهارشنبه در حاشیه رونمایی از طرح کارآفرین در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

او با اشاره به نشست‌های چهار جانبه‌ای که در هفته آینده و در الکامپ برگزار خواهد شد، به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین کشورهای ایران و جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: نشست‌هایی برگزار خواهیم کرد که فکر می‌کنم نتایج خوبی در بر خواهد داشت.

وزیر ارتباطات در خصوص اختلال جی‌پی‌اس در هفته‌های گذشته گفت: منشأ اختلال‌ها مشخص است و توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شناسایی شده است، این اختلال‌ها باید رفع شوند و شورای عالی امنیت ملی نیز پیگیر این مسئله است.

آذری جهرمی تصریح کرد: بنا بر چارچوبی که وجود دارد فرستادن هرگونه سینگال باید با اجازه باشد، به همین دلیل شکایتی از ارسال‌کننده در دادسرای تهران تشکیل شده و سازمان تنظیم مقررات و شورای عالی امنیت ملی هم پیگیر این مسئله هستند.

 

 

 

 

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  6